Skocz do zawartości


Symfonia Kadry i Płace - prośba o opinie


wróć do serwisu Kadry 38 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_eweliska

Guest_eweliska
  • Goście

Napisano 16 grudzień 2009 - 16:38

Witam, proszę o opinie o programie Symfonia Kadry i Płace, czy pracujecie na tym programie i czy jesteście zadowoleni ? Pracuję w firmie zatrudniającej 150 pracowników i od stycznia 2010 mamy wdrażać w/w program, z góry dziękuję za opinię :-)

#2 Guest_Ane

Guest_Ane
  • Goście

Napisano 16 grudzień 2009 - 16:40

nie polecam, bardzo rozbudowany, nadto zagmatwany, osobiście wybrałabym inne oprogramowanie - to jest moje osobiste odczucie.

#3 Guest_eweliska

Guest_eweliska
  • Goście

Napisano 16 grudzień 2009 - 16:43

tylko, że my nie mamy wyboru decyzja zapadła

#4 Guest_Anwi

Guest_Anwi
  • Goście

Napisano 17 grudzień 2009 - 09:15

ja pracuje na tym programie i jest bardzo dobry ale wazne jest zeby przedstawiciel tego programu nadzorował go i tworzył definicje odpowiednie dla twojej firmy ze strony kadr uwazam ze jest dobry urlopy wylicza prawidłowo wszystkie dane sa , Import do płatnika tez jest prawidłowy Ogólnie jestem zadowolona , mam połaczenie z płacami i kolezanka która robi płace ma również dostęp do kadr.Jest masę zaswiadczeń druków które można przekopiować do exela i wtedy poprawić układ wydruku treśc itp.Dobrze by było gdybyście mieli wersje demo zanim zaczniesz wprowadzać.Powodzenia

#5 Guest_Phen

Guest_Phen
  • Goście

Napisano 26 luty 2011 - 22:05

Program jest tragiczny, za każdy bzik, a bzików jest często i dużo trzeba płacić duże pieniądze. Podejscie do klienta fatalne. I firma i produkt to gniot. Wdrażałaś w 2010 więc chyba już poznaliście doskonale. Napisz więc jakie są Twoje doświadczenia. Nasze bardzo negatywne.OPINIA NA NIE !!!

#6 Guest_Duch

Guest_Duch
  • Goście

Napisano 07 kwiecień 2011 - 23:01

Wszystko zależy od jakości wrożenia - jak jest przeprowadzone prawidłowo będzie ok jeśli nie będzie fatalnie :)

#7 Guest_xxx

Guest_xxx
  • Goście

Napisano 08 kwiecień 2011 - 09:37

ten program chce być mądrzejszy od Ciebie, jest beznadziejny...

#8 Guest_lesny_aniolek

Guest_lesny_aniolek
  • Goście

Napisano 20 maj 2011 - 23:32

A ja zgadzam się z Duchem. Wszystko zależy od jakości wdrożenia. Ja zajmuję się Symfonią od 2003 roku i od jakiegoś czasu wdrażam ją w firmach. Do tej pory jakoś nie słyszę negatywnych opinii od osób, które szkolę... A sam program jak jest ustawiony od początku prawidłowo to działa bez zarzutu. Jeśli pojawiają się błędy, często wynikają z błędnej pracy użytkownika.

#9 Guest_smoku

Guest_smoku
  • Goście

Napisano 21 maj 2011 - 22:56

Konieczność "wdrażania" dowolnego programu jest raczej wynikiem braku jego przejrzystości. Dobry program to taki, który można opisać w 3 krokach:a) wyciągam z pudełka (lub pobieram z internetu)B) instaluję (wszystko wykonuje się automatycznie bez konieczności żmudnej konfiguracji wymagającej interwencji informatyka)c:) używam (program i jego instrukcja obsługi jest na tyle przejrzysta i intuicyjna, że nie potrzebuję kosztownego szkolenia z jego obsługi czy długotrwałego wdrażania, po prostu w nim pracuję).Niestety większośc programów jest napisana w taki sposób by wymusić na użytkowniku w początkowym okresie użytkowania programu by korzystał z pomocy producenta lub partnerów, którzy za dodatkową "symboliczną kwotę" wprowadzą program do firmy lub rozwiążą zwykle błachy problem z niepoprawną jego konfiguracją.

#10 Guest_jan23eci

Guest_jan23eci
  • Goście

Napisano 20 wrzesień 2011 - 20:50

to nie gra komputerowa ale rozbudowany system crm z modułami erp, Komplikacje wynikaja z nieumiejetnego kojazenia faktow przez odbiorcow z gory nastawionych na NIE, bo musza sie uczyc bo szef kazał. A na szkoleniu grało sie w kółko i krzyżyk zamiast słuchac.

#11 Guest_programista

Guest_programista
  • Goście

Napisano 10 styczeń 2012 - 00:16

Jest *******

#12 Guest_op

Guest_op
  • Goście

Napisano 10 styczeń 2012 - 15:32

najlepiej narobić barahła a potem na błędą pracę użytkownika zgonić.

#13 Guest_kol

Guest_kol
  • Goście

Napisano 22 luty 2012 - 21:16

SYMFONIA kadry i płace - to totalna pomyłka.Ludzie, nie kupujcie tego badziejstwa. Ja się męczę z tym programem już kilka lat. Co m-c to nowe problemy, a do tego za każdy przyjazd opiekuna trzeba słono zapłacić (trzy wizyty - to koszt nowego programu). PORAŻKA - wszystko tylko nie to.Mam nadzieję, że uda się uprosiś szefa na jakiś inny program.

#14 Guest_fol

Guest_fol
  • Goście

Napisano 23 wrzesień 2013 - 17:12

Program beznadziejny. DROGI i mało rzetelny. Nie kupujcie- szkoda pieniedzy!!! Za serwis sie płaci, za aktualizację sie płaci, za to, że źle nalicza, nie pokazuje raportów, albo pokazuje "brednie" - też sie płaci - bo serwisant musi zerknąć swoim "fachowym"okiem i za ten czas też się płaci. Paranoja !!! Często wyskakują błędy, pracownicy znikają z katalogu, a pojawiają się już nie pracujący, gubi wzorce bez których nie można naliczyć płac, źle wylicza koszty itd., itd. NIE POLECAM.

 



#15 igraszka

igraszka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 164 postów

Napisano 25 wrzesień 2013 - 13:25

Program beznadziejny. DROGI i mało rzetelny. Nie kupujcie- szkoda pieniedzy!!! Za serwis sie płaci, za aktualizację sie płaci, za to, że źle nalicza, nie pokazuje raportów, albo pokazuje "brednie" - też sie płaci - bo serwisant musi zerknąć swoim "fachowym"okiem i za ten czas też się płaci. Paranoja !!! Często wyskakują błędy, pracownicy znikają z katalogu, a pojawiają się już nie pracujący, gubi wzorce bez których nie można naliczyć płac, źle wylicza koszty itd., itd. NIE POLECAM.

Ciekawe czy te posty pisze konkurencja?

Miałam doświadczenia z tym programem, tzn. pracowałam 13 lat, ani razu nie wydażyła mi się sytuacja, że:"pracownicy znikają z katalogu, a pojawiają się już nie pracujący, gubi wzorce bez których nie można naliczyć płac, źle wylicza koszty itd., itd"

wprost przeciwnie pozytywnie oceniam system, ale faktycznie jest wymagający, czyli użytkownik powninien być świadomy konsekwencji swojego działania:-).


„Nic nie jest w sobie ani dobre ani złe – to nasze myślenie czyni je takim...”

 


#16 Guest_tosiek

Guest_tosiek
  • Goście

Napisano 30 wrzesień 2013 - 22:14

Z

 

Ciekawe czy te posty pisze konkurencja?

Miałam doświadczenia z tym programem, tzn. pracowałam 13 lat, ani razu nie wydażyła mi się sytuacja, że:"pracownicy znikają z katalogu, a pojawiają się już nie pracujący, gubi wzorce bez których nie można naliczyć płac, źle wylicza koszty itd., itd"

wprost przeciwnie pozytywnie oceniam system, ale faktycznie jest wymagający, czyli użytkownik powninien być świadomy konsekwencji swojego działania:-).

Pewnie konkurencja... Dołączona grafika Ja się zgadzam, że Symfonia jest wymagająca, ale jednocześnie uważam, że są programy nieco lepsze, bardziej przyjazne dla "otoczenia". Jak chociażby enova czy reset2. A pracowałem na kilku. No i faktycznie gdzieniegdzie jest tak, że za wszystko trzeba płacić. Ale taki też urok dzisiejszych czasów. Dlatego przed zakupem warto zawsze sprawdzić za co trzeba będzie zapłacić po zakupie żeby później się nie dziwić Dołączona grafika



#17 Guest_Nika28

Guest_Nika28
  • Goście

Napisano 01 październik 2013 - 07:17

Ja sama wdrażałam Kadry i Płace 4 lata temu. I jestem zadowolona. Fakt trzeba się namęczyć by dostosować ten program do własnych potrzeb, ale jak człowiek ma trochę oleju w głowie, cierpliwości, odwagi i ciekawości to ten program daje dużo możliwości i bardzo ułatwia pracę (patrz. potrafi przeczytać ze zrozumieniem instrukcję obsługi). Przydaje się trochę informatycznej wiedzy i zainteresowania. Nie jest idealny bo serwis jest drogi, a serwisanci często nie mają pojęcia o księgowości. 

Ja mam dość skomplikowane sytuacje kadrowe typu środki unijne i Symfonia daje radę. Błędy się zdarzają ale najczęściej wynikają z braku wiedzy i łatwo można jest naprawić. Ja jestem zadowolona z tego programu. Ale ten program nie jest dla każdego. Trzeba go okiełznać i jak ktoś nie ma doświadczenia to program jest trudny w obyciu i może dostarczać niezłej dawki adrenaliny Dołączona grafika

 



#18 Guest_plic

Guest_plic
  • Goście

Napisano 01 październik 2013 - 16:29

Pod kątem serwisu polecam firmę Reset2 - absolutnie bezkonkurencyjna i ogromnie uprzejma pomoc techniczna w cenie licencji



#19 Guest_Anna

Guest_Anna
  • Goście

Napisano 11 październik 2013 - 09:32

Ja korzytsam z KPiR firmy Varico.

Wszystkie zmiany prawne i aktualizacje są w cenie gwrancji a pomoc telefoniczna bezpośrednio u producenta.



#20 Guest_ANNA

Guest_ANNA
  • Goście

Napisano 15 październik 2013 - 20:23

Czy ktoś mi podpowie skąd Varico bierze studentów do pisania postów na forach? Temat dotyczy kadr i płac a tu jakiś studenciak wsykakuje z KPiR od Varico. No proszę was...... Trochę szacunku dla inteligencji społeczności, która jest tutaj zgromadzona.

 

Dziękuję. pozdrawiam

 

PS No i rzeczywiście Reset jest najlepszy pod kątem wsparcia technicznego.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych