Kategorie
Skocz do zawartości

teczki pracowników


Gość ww
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Do porządkowania dokumentacji stosuje się odpowiednio przepisy wydane na podstawie art. 5 ust. 2 ustawy o zasobie archiwalnym, tj. rozporządzenie Ministra Kultury z 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz.U. nr 167, poz. 1375) z wyłączeniem obowiązku opatrywania poszczególnych stron dokumentacji kolejnym numerem (art. 51p ust. 6 ustawy o zasobie archiwalnym).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 13 lat później...

Nad takimi sprawami ja jeszcze póki co za bardzo się nie zastanawiałem, ale chcę dodać, że właśnie bardzo ważną sprawą jest to aby wiedzieć jakiego rodzaju teczki i foldery z nadrukiem zamawiać. Fajny ich wybór jest zawsze w sklepie https://reklamowegadzety.pl/c/teczki-foldery-ekologiczne i moim zdaniem jest to bardzo dobra opcja dla każdego z nas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...