Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Przechowywanie ewidencji po ustaniu zatrudnienia


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 1 + 5 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Napisano 03 kwiecień 2019 - 06:47

 

 

Czy w związku z tym  w aktach osobowych po zakończeniu stosunku pracy, w części C mogę dołożyć ewidencję czasu pracy, zasilków i urlopów wraz z kartami urlopowymi ? Czy mogę dać tam ZUS ZUA,ZWUA ? 

Przepisy mówią o trzymaniu ewidencji oddzielnie a co w takim razie robić gdy teczka idzie do archiwum ?

 

 

 

Nie można trzymać wszystkiego razem choćby ze względu na to, że wcześniej poszczególne kategorie dokumentów miały odrębne okresy przechowywania i za chwilę prawdopodobnie sytuacja z ewidencją czasu pracy wróci do stanu sprzed absurdalnych grudniowych przepisów.

 

Doczytaj przepisy, albo idź na szkolenie, bo na forum wszystkich potencjalnych sytuacji związanych z dokumentacją pracowniczą nikt ci nie wytłumaczy.


Napisano 03 kwiecień 2019 - 06:17

up


Napisano 02 kwiecień 2019 - 12:36

Witam,

 

W mojej firmie prowadzone są oddzielnie teczki z aktami, odzdzielnie trzymamy ewidencje czasu pracy z ewidencjami urlopów i ewidencjami zasiłków.  Kolejny segregator to ZUSy, tam są wszelkie ZUA, ZWUA, jeszcze kolejny to korespondencja z Sądami, komornikami, gdzie wpinane są także zajęcia komornicze pracowników.

 

Od jakiegoś czasu zajęcia komornicze danego pracownika wpinamy do akt, jednak tutaj nie jestem pewna czy aby właściwie.

 

Nie trudno sobie wyobrazić że z roku na rok teczki ewidencji,zus itp są coraz grubsze, a szukanie dokumentacji bierzącego pracownika utrudnia stos dokumentów nie pracujących już osób. Tak samo zajęcia komornicze, nie wyobrażam sobie jak by zaszła potrzeba coś znaleźć i potrzebuje przejżeć 4 różne miejsca, nie wspominając że co jakiś czas zakłada się nowy segregator na kolejny rok czy coś. Dobrze byłoby wpiąć wszystko w akta po zakończeniu stosunku pracy, żeby wszystko było w jednym miejscu przyporządkowane go jednego pracownika. Sęk w tym co można i czy wgl można ?

 

Czy w związku z tym  w aktach osobowych po zakończeniu stosunku pracy, w części C mogę dołożyć ewidencję czasu pracy, zasilków i urlopów wraz z kartami urlopowymi ? Czy mogę dać tam ZUS ZUA,ZWUA ? 

Przepisy mówią o trzymaniu ewidencji oddzielnie a co w takim razie robić gdy teczka idzie do archiwum ?

 

Proszę o odpowiedź doświadczoną osobę, a także wyrozumiałość, jesteśmy tu po to, żeby dzielić się wiedzą, nie zaczepkami.


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)