Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Aneks do regulaminu pracy


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 2 + 5 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Napisano 15 maj 2019 - 10:18

ogólnodostępny - tak

podaje się do wiadomości w sposób przyjęty u pracodawcy, może być ustnie, trzeba pamiętać jednak, że "w przypadku powstania sporu odnośnie nowych zapisów to na pracodawcy będzie spoczywał ciężar wykazania, że umożliwił pracownikom zapoznanie się ze zmianami" kodekspracy.pl/artykul,1218,11889,informowanie-pracownikow-o-zmianach-wprowadzonych-do.html


Napisano 15 maj 2019 - 08:22

Witam,

 

czy tworząc aneks do regulaminu pracy muszę mieć na piśmie, że każdy pracownik się z nim zapoznał? Czy wystarczy, że pracownicy zostaną poinformowani ustnie o wprowadzeniu takiego aneksu i będzie on ogólnodostępny tak jak regulamin?


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)