Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: zakup gruntu - brak w ewidencji środków trwałych


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 3 + 2 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

kiemarr

Napisano 18 kwiecień 2019 - 11:48

Moim zdaniem to jest temat dla specjalisty z tej dziedziny. Bez dwóch zdań będzie to dobre rozwiązanie.


Napisano 18 kwiecień 2019 - 08:47

Dzień dobry,

 

mam następujące pytanie. Reprezentuję gminę. Jesteśmy po kontroli i aktualizujemy gminny zasób nieruchomości.

Okazało się, że mamy kilka pozycji zakupionych gruntów z lat 2013 - 2014 (tu akty notarialne), które nie były przekazane do Ewidencji środków trwałych.

Jak postępujecie Państwo z podobnymi sytuacjami. Czy chcąc wprowadzić przypuszczalnie zakup danego gruntu czy powinniśmy przyjąć kwotę z aktu notarialnego (lata 2013-2014) czy na nowo dokonać wyceny gruntu i po tej wartości (nowej) wprowadzić do ewidencji środków trwałych? Będę ogromnie wdzięczna za każdą odpowiedź. Pozdrawiam. Anna


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)