Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Business dress code, ubiór w pracy, stylizacja - Wasze opinie.


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 1 + 7 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

pola41

Napisano 06 wrzesień 2019 - 08:14

Uważam, ze w pracy tez trzeba jakość wyglądać bez względu na stanowisku.


asari

Napisano 01 wrzesień 2019 - 17:38

To zależy od miejsca pracy, jeżeli na przykład pracujesz w korporacji, lub masz kontakt z klientami, to odpowiedni strój jest bardzo ważny. Mężczyźni to wiadomo, maja w tym temacie łatwiej :) natomiast kobiety raczej obowiązują eleganckie i nie wyzywające stroje typu sukienki https://www.wassyl.pl/ lub garnitury czy żakiety.


mstawskam

Napisano 12 sierpień 2019 - 20:33

Zauważyłam, że coraz większą uwagę przykłada się do wyglądu zewnętrznego pracowników, szczególnie w takich branżach jak gastronomia, hotelarstwo, administracja czy służba zdrowia. Co mnie wcale nie dziwi, w końcu profesjonalny wygląd pracownika to jedna z największych wizytówek danej firmy, szczególnie, jeśli pracownicy na co dzień mają kontakt z klientami. Coraz więcej firm z tych branż decyduje się na służbowe uniformy. Myślę, że to dobre rozwiązanie. Przynajmniej nie musimy martwić się każdego dnia, szczególnie my kobiety, co założyć :)

http://zender.com.pl/gastronomiczna/


ZosiaA

Napisano 25 sierpień 2017 - 08:41

A co sądzicie na temat noszenia do pracy takich ubrań jak np. klasyczna kurtka skórzana typu ramoneska, bez żadnych ćwieków czy dżetów itp. ale w połączeniu z elegancką białą koszulą i butami na obcasie?

Moje zdanie: spadaj z tą reklamą tam, gdzie jej miejsce,a sam/sama dokształć się w skutecznym marketingu. Rozumiesz? Czy to zbyt trudny temat?

pproszyniecki

Napisano 25 sierpień 2017 - 08:17

Jeśli chodzi o moje zdanie, to nie miałbym nic przeciwko, jednak to nie nas powinieneś/naś pytać :) Wszystko zależy od charakteru Twojego stanowiska, miejsca pracy jak i szefostwa.


rerum

Napisano 24 sierpień 2017 - 14:20

A co sądzicie na temat noszenia do pracy takich ubrań jak np. klasyczna kurtka skórzana typu ramoneska, bez żadnych ćwieków czy dżetów itp. ale w połączeniu z elegancką białą koszulą i butami na obcasie? 


wicehrabia

Napisano 21 sierpień 2017 - 07:53

Facetowi na pewno takiej elegancji, jak by to rzec, oficjalności, dodaje dobrze dobrana marynarka, na przykład taka http://allani.pl/zdj...-foggia/8462663 - z takim elementem garderoby nawet, jeśli ubierzemy do tego zwykłe dżinsy, będziemy prezentować się profesjonalnie.


Moris_M

Napisano 24 styczeń 2017 - 08:48

Ja pracuję w stosunkowo dużej korporacji i przy wprowadzeniu dress code jakieś dwa lata temu mieliśmy takie szkolenie z kreowania wizerunku, w połączeniu z podstawami wizażu, informacji o tym jak łatwo tworzyć stylizacje do pracy itd. Generalnie wyszło to całkiem fajnie, a wyglądało mniej więcej tak jak tutaj.


anastazja4390

Napisano 08 kwiecień 2015 - 18:03

Sporo firm ma własne, ustalone zasady ubierania sie pracowników. Niektóre bardziej, inne mniej restrykcyjne. Moim zdaniem w pracy (głównie umysłowej rzecz jasna, w biurze itd) należy wyglądać czysto i elegancko. Wystarczy biała bluzka i spódnica, nawet lekko "drapieżna" jak te z kolekcji Magdaleny Kortas http://insomnia-fash...er=category&p=2 (ta zz połyskiem i imitacja skóry aligatora jest bomba) by wyglądać świetnie.


ZosiaA

Napisano 07 kwiecień 2015 - 12:33

No co to nas obchodziangry.png 3 m-ce niemalże po wrzuceniu tematu, ty naganiasz reklamą obroty sklepowi


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)