Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Konsument, a przedsiębiorca


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 2 + 3 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Napisano 07 grudzień 2018 - 12:38

Po zamówieniu rzeczy przez internet chciałam dokonać zwrotu, jednak sprzedawca argumentuje, że przyjmuje zwroty tylko od konsumentów, a nie od firm (wzięłam fakturę na firmę), jednak rzecz nie ma powiązania z tematyką i prowadzeniem firmy, nie zostało również zakupione na sprzedaz, natomiast miało służyć osobie fizycznej.
Czy są jakieś argumenty za tym, żeby sprzedawca przyjął zwrot lub czy prośba do administratora strony bylaby sensownym posunięciem?

Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)