Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: naprawa grzecznościowa obuwia


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 2 + 7 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Napisano 10 wrzesień 2017 - 08:32

Przy poprzedniej naprawie powinnaś dostać jakiś dokument w którym np. uznano roszczenia - wówczas wiadomo by było czy to "naprawa grzecznościowa" co wątpliwe. Zgłoś się do najbliższego rzecznika praw konsumenta, jest w każdym większym mieście.


Napisano 10 wrzesień 2017 - 07:40

Witam,
proszę o poradę w tej sprawie.

1) 01.2016 zakup obuwia
2) 04.2016 reklamacja obuwia z tytułu rękojmi za wady- przetarte zapiętki
3) telefon ze sklepu - obuwie naprawione (przyklejenie łatek/ przyszycie w miejscach przetarcia)
4) likwidacja sklepu w i przejęcie wszystkich spraw przez sklep w innym mieście
5) 08.2017 ponowna reklamacja - farbowanie skóry i odklejanie
6) odmowna odpowiedź sklepu, towar proszę odebrać w terminie 6 m-cy - powód za duże buty lub niepoprawnie sznurowane, poprzednia naprawa była wykonana grześnościowo, nie z obowiązku, brak podstaw do uznania roszczeń (załącznik z opinią rzeczoznawcy)

Pytanie
1) czy na moją prośbę sklep ma obowiązek odesłać buty czy muszę osobiście to zrobić?
2) czy istnieje jakiś zapis w przepisach nt. naprawy grzecznościowej czy tę naprawę można traktować po prostu jako uznanie reklamacji, a zwrot "naprawa grzecznościowa" jest po prostu próbą oddalenia przez sklep roszczeń
3) jakie kroki mogę dalej podjąć?

Dziękuję za wszelką pomoc

Witam,
postaram się w punktach opisać problem i proszę o poradę w tej sprawie.

1) 01.2016 zakup obuwia
2) 04.2016 reklamacja obuwia z tytułu rękojmi za wady- przetarte zapiętki
3) telefon ze sklepu - obuwie naprawione (przyklejenie łatek/ przyszycie w miejscach przetarcia)
4) likwidacja sklepu w Krakowie i przejęcie wszystkich spraw przez sklep w Sosnowcu
5) 08.2017 ponowna reklamacja - farbowanie skóry i odklejanie
6) odmowna odpowiedź sklepu, towar proszę odebrać w terminie 6 m-cy - powód za duże buty lub niepoprawnie sznurowane, poprzednia naprawa była wykonana grześnościowo, nie z obowiązku, brak podstaw do uznania roszczeń (załącznik z opinią rzeczoznawcy)

Pytanie
1) czy na moją prośbę sklep ma obowiązek odesłać buty czy muszę osobiście to zrobić?
2) czy istnieje jakiś zapis w przepisach nt. naprawy grzecznościowej czy tę naprawę można traktować po prostu jako uznanie reklamacji, a zwrot "naprawa grzecznościowa" jest po prostu próbą oddalenia przez sklep roszczeń
3) jakie kroki mogę dalej podjąć?

Dziękuję za wszelką pomoc


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)