Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Czy sprzedający jako osoba prywatna nie musi przyjąć zwrotu?


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 7 + 7 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Dorota Ł

Napisano 18 listopad 2019 - 17:31

Najlepiej złożyć zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa na Policję lub do sądu. Wzór można znaleźć tu (na stronie allegro) - https://allegro.pl/p...rzestepstwa.pdf

 

Należy szczegółowo opisać i udokumentować całą sytuację. Przekazać komplet posiadanych informacji i dokumentów: numer oferty, login i dane Sprzedającego (również teleadresowe), numer rachunku bankowego, na który zostałe przelane pieniądze, dokument potwierdzający zapłatę za towar. Warto też dołączyć wydruki treści korespondencji prowadzonej ze Sprzedającym, wydruk strony przedmiotu oraz e-maila potwierdzającego zawarcie transakcji, na którym widoczne będą dane Sprzedającego.


Napisano 13 listopad 2019 - 17:26

Witam!

Proszę o poradę co zrobić w tym przypadku.

Dogadałam się z prywatną osobą, że kupię od niej kurtkę przez OLX,  dałam jej propozycję cenową a ona minimalnie ja podniosła. Przystałam na tym, dokonałam przelewu po czym po tygodniu nie dostałam ani kurtki ani zwrotu pieniędzy.

Napisałam do tej osoby i wysłałam potwierdzenie wpłaty, na to otrzymałam odpowiedź że Pani się pomyliła z ceną, że ta cena dotyczyła innej kurtki i że albo dopłacę pieniądze albo zwróci mi wpłatę.

Poprosiłam o zwrot wpłaty i od tej wiadomości kontakt się urwał. Owa Pani nie odpisuje (najlepsze jest to że jak piszę z innego konta to odpowiada błyskawicznie).

Co mogę zrobić żeby odzyskać pieniądze?

Będę wdzięczna za pomoc.


Napisano 25 kwiecień 2019 - 14:54

Kupiłam odzież na LIVE na facebook od kobiety ktora ma działalność gospodarczą zapłaciłam przelewami.Przyszła odzież ale fatalny gatunek.Jak skutecznie zwrócić tej Pani towar i odzyskać pieniądze to duża kwota bo 1.450zł proszę o pomoc.BEATA

jak ma DG to normalnie odsylasz bo masz 14 dni na zwrot..


Napisano 20 luty 2019 - 12:07

Kupiłam odzież na LIVE na facebook od kobiety ktora ma działalność gospodarczą zapłaciłam przelewami.Przyszła odzież ale fatalny gatunek.Jak skutecznie zwrócić tej Pani towar i odzyskać pieniądze to duża kwota bo 1.450zł proszę o pomoc.BEATA

Napisano 28 styczeń 2019 - 15:55

Witam. Sprzedałam torebkę na olx za połowę ceny którą za nią zapłaciłam. Wysłałam zdjęcia Pani dodatkowo informując że moim zdaniem torebka jest w bardzo dobrym stanie plus jeszcze kilka dodatkowych zdjęć. Pani zaakceptowała i zrobiła przelew. Zadzwoniła do mnie że torebka jest zniszczona na brzegach i ona chce zwrot pieniędzy. Byłam przekonana że jest w dobrym stanie stąd dodatkowe zdjęcia żeby nie było problemów... Pani teraz straszy mnie policją itp.. czy muszę zwrócić jej te pieniądze?

Napisano 28 styczeń 2019 - 15:55

Witam. Sprzedałam torebkę na olx za połowę ceny którą za nią zapłaciłam. Wysłałam zdjęcia Pani dodatkowo informując że moim zdaniem torebka jest w bardzo dobrym stanie plus jeszcze kilka dodatkowych zdjęć. Pani zaakceptowała i zrobiła przelew. Zadzwoniła do mnie że torebka jest zniszczona na brzegach i ona chce zwrot pieniędzy. Byłam przekonana że jest w dobrym stanie stąd dodatkowe zdjęcia żeby nie było problemów... Pani teraz straszy mnie policją itp.. czy muszę zwrócić jej te pieniądze?

Napisano 19 grudzień 2018 - 15:42

DZien dobry, na olx sprzedałam Charms Pandory, Pan widział zdjecia, jednak zle opisałam produkt i okazało sie, że nie pasuje do bransoletki zony i pan mimo, ze widział zdjęcia, podpiera się, ze zle opisałam i się zasugerował. Odesłał mi charms- mimo, ze powiedziałam, ze nie przyjmuję zwrotów bo jestem osoba prywatną , niestety tata przyjał paczkę a kupujący żąda ode mnie również zwrotu kosztów przesyłki w obie strony. Za sam charms zwrócę pieniądze, niemniej jednak za przysyłke wydaję mi sie, że nie mam takiego obowiązku. Kupujący również straszy mnie Sądem.  


Napisano 26 październik 2018 - 15:52

Witam! Kupiłem przemysłową krajalnicę na olx. Przyszła paczka krajalnica kręci wędlinę kroi ale na serze lub mięsie zatrzymuje się nóż. Po tygodniu zadzwoniłem do sprzedającego, sprzedający mówi że o tym nie wiedział. Czy mogę zwrócić taką krajalnicę  i czy on zobowiązany jest ją przyjąć?

Trzeba na Allegro lub OX kupić sobie nóz i ręcznie kroić ser! A krajalnice sprzedać innemu łosiowi!


Napisano 10 marzec 2018 - 16:02

Witam! Kupiłem przemysłową krajalnicę na olx. Przyszła paczka krajalnica kręci wędlinę kroi ale na serze lub mięsie zatrzymuje się nóż. Po tygodniu zadzwoniłem do sprzedającego, sprzedający mówi że o tym nie wiedział. Czy mogę zwrócić taką krajalnicę  i czy on zobowiązany jest ją przyjąć?


Napisano 23 grudzień 2017 - 14:37

Witam. Zakupiłem na olx.pl pamieć ram do komputera stacjonarnego, w opisie były zawarte jak się później okazało błędne informacje na temat ich wielkości ( zamiast 4x2GB były 4x1GB), w rozmowie telefonicznej sprzedawca zobowiązał się zwrócić pieniądze poprzez odesłanie paczki z poleceniem zapłaty, problem tkwi w tym że adres jaki nazwisko były słabo napisane na paczce. Sprzedawca nie odbiera telefonu aby podać mi dane, co mam zrobić?


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)