Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Odpowiadanie w temacie: Jakie są zasady określania terminów w urzędzie?


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 4 + 4 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Napisano 26 kwiecień 2021 - 15:25

Urząd na chwilę obecna nie odbiera podanych na stronie www nr telefonów (komórkowych i stacjonarnych), a ogłosił przetarg na lokale użytkowe. Pozostało tylko napisanie e-maila. Ile zatem czasu mogę czekać na odpowiedź ? Zaznaczę że pismo z zapytaniami (mail) wysłałem 23.04.2021 a przetarg jest w dniu 07.05.2021.Niestety nigdzie nie znalazłem dnia w którym ogłoszono pismo przetargowe.

Admin Prawo

Napisano 26 kwiecień 2021 - 15:25

Każdy, kto załatwia jakąś sprawę w urzędzie powinien znać zasady określania terminów, według których należy liczyć dni na odesłanie odpowiedzi czy odwołanie.

Powrót do artykułu: Jakie są zasady określania terminów w urzędzie?

Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)