Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Rzecznik konsumentów pomoże w reklamacji


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 8 + 2 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Napisano 07 sierpień 2020 - 10:55

Dzień dobry! Mam problem z reklamacją telefonu kupionego przez serwis allegro 19.02.2019r. W związku z tym, że telefon się nie włącza i nie da rady go naładować wysłałam go 23.07.2020r do siedziby firmy podanej w karcie gwarancyjnej. Po 2 tygodniach otrzymałam telefon , który nadal nie działa w takim samym stanie jak wysłałam bez podania przyczyny odrzucenia reklamacji bez jakiegokolwiek wyjaśnienia. Dodam że nie mozna się skontaktować ze sprzedawcą na podane przez niego nr telefonu. Chciałam go naprawić na własny koszt ale bedąc w trzech serwisach powiedziano mi ,że jeżeli jest na gwarancji to powinnam go wysłać gdyż uszkodzenia mechanicznego z mojej strony nie ma. Czy w takiej sytuacji jest zasadne odwołanie. Proszę o pomoc

Napisano 07 sierpień 2020 - 10:55

Dzień dobry! Mam problem z reklamacją telefonu kupionego przez serwis allegro 19.02.2019r. W związku z tym, że telefon się nie włącza i nie da rady go naładować wysłałam go 23.07.2020r do siedziby firmy podanej w karcie gwarancyjnej. Po 2 tygodniach otrzymałam telefon , który nadal nie działa w takim samym stanie jak wysłałam bez podania przyczyny odrzucenia reklamacji bez jakiegokolwiek wyjaśnienia. Dodam że nie mozna się skontaktować ze sprzedawcą na podane przez niego nr telefonu. Chciałam go naprawić na własny koszt ale bedąc w trzech serwisach powiedziano mi ,że jeżeli jest na gwarancji to powinnam go wysłać gdyż uszkodzenia mechanicznego z mojej strony nie ma. Czy w takiej sytuacji jest zasadne odwołanie. Proszę o pomoc

Napisano 07 sierpień 2020 - 10:54

Dzień dobry! Mam problem z reklamacją telefonu kupionego przez serwis allegro 19.02.2019r. W związku z tym, że telefon się nie włącza i nie da rady go naładować wysłałam go 23.07.2020r do siedziby firmy podanej w karcie gwarancyjnej. Po 2 tygodniach otrzymałam telefon , który nadal nie działa w takim samym stanie jak wysłałam bez podania przyczyny odrzucenia reklamacji bez jakiegokolwiek wyjaśnienia. Dodam że nie mozna się skontaktować ze sprzedawcą na podane przez niego nr telefonu. Chciałam go naprawić na własny koszt ale bedąc w trzech serwisach powiedziano mi ,że jeżeli jest na gwarancji to powinnam go wysłać gdyż uszkodzenia mechanicznego z mojej strony nie ma. Czy w takiej sytuacji jest zasadne odwołanie. Proszę o pomoc

Napisano 07 sierpień 2020 - 10:54

Dzień dobry! Mam problem z reklamacją telefonu kupionego przez serwis allegro 19.02.2019r. W związku z tym, że telefon się nie włącza i nie da rady go naładować wysłałam go 23.07.2020r do siedziby firmy podanej w karcie gwarancyjnej. Po 2 tygodniach otrzymałam telefon , który nadal nie działa w takim samym stanie jak wysłałam bez podania przyczyny odrzucenia reklamacji bez jakiegokolwiek wyjaśnienia. Dodam że nie mozna się skontaktować ze sprzedawcą na podane przez niego nr telefonu. Chciałam go naprawić na własny koszt ale bedąc w trzech serwisach powiedziano mi ,że jeżeli jest na gwarancji to powinnam go wysłać gdyż uszkodzenia mechanicznego z mojej strony nie ma. Czy w takiej sytuacji jest zasadne odwołanie. Proszę o pomoc

Napisano 15 czerwiec 2020 - 13:45

Cześć, a możesz napisać, co w nim jest uszkodzone? I nie było tego od razu widać? Bo to wygląda tak, jakby coś padło podczas użytkowania już. W przypadku zakupu przez internet jest 14 dni na odstąpienie od umowy, ale jeżeli brałeś w salonie to może być z tym problem. Jeżeli telefon był od razu uszkodzony albo miał wadę fabryczną to spokojnie powinni Ci wymienić na nowy lub naprawić, jednak odstąpienie od umowy to co innego. 


Napisano 12 czerwiec 2020 - 11:15

Witam .Zwracam się z prośbą o pomoc, w salonie T-Mobile zawarłem umowę na 2 lata,z telefonem,okazało się po upływie paru dni ,iż telefon jest uszkodzony.Chciałem zrezygnować z tej oferty powiedziano mi ,że nie ma takiego prawa.Chciałbym się dowiedzieć gdzie mam szukać swoich praw w związku z tą sprawą?

Napisano 12 czerwiec 2020 - 11:15

Witam .Zwracam się z prośbą o pomoc, w salonie T-Mobile zawarłem umowę na 2 lata,z telefonem,okazało się po upływie paru dni ,iż telefon jest uszkodzony.Chciałem zrezygnować z tej oferty powiedziano mi ,że nie ma takiego prawa.Chciałbym się dowiedzieć gdzie mam szukać swoich praw w związku z tą sprawą?

Napisano 12 czerwiec 2020 - 11:15

Witam .Zwracam się z prośbą o pomoc, w salonie T-Mobile zawarłem umowę na 2 lata,z telefonem,okazało się po upływie paru dni ,iż telefon jest uszkodzony.Chciałem zrezygnować z tej oferty powiedziano mi ,że nie ma takiego prawa.Chciałbym się dowiedzieć gdzie mam szukać swoich praw w związku z tą sprawą?

Napisano 16 grudzień 2018 - 19:34

Oddałem klawiaturę mechaniczną do reklamacji ponieważ nie działał prawidłowo klawisz W . Dzisiaj ją odebrałem . I co naciekawsze. W opisie serwisu że klawiatura jest brudna śmierdzi jakieś włosy ponoć była zalana , a w/w usterka nie istnieje. Tylko że ta klawiatura którą odebrałem nie jest tą którą reklamowałem.Gdy przywiozłem ją do domu syn stwierdził że to nie ta Dali mi jakiś stary szmelc. Pani z działu reklamacji nie chcę jej przyjąć spowrotem tłumacząc że ona nie może. Co można zrobić w tej sprawie ? Dla mnie jest to OSZUSTWO ze strony sklepu Auchan

Napisano 17 sierpień 2018 - 14:09

Gdzie mogę skorzystać z pomocy.Mam telefon na abonament w plusie od maja zeszłego roku i do obecnej chwili nie korzystam bo nie ma zasięgu. Płacę 127 zł miesięcznie a nie mam dostępu do niczego.Straciłam kontakt z ludzmi.Nikt do mnie nie może się dodzwonić. Mam inny telefon u drugiego operatora.Mam74 lata teraz dużo choruję i ten numer co przeniosłam do plusa mam od 20 lat i nie chciałam go stracić ale nie mogę go przenieść do Orange, bo mam duże kosztyza zerwanie umowy .Wpadłam w długi nie mam na leku, straciłam pracę bo miałam na zlecenie. Było zgłoszenie kilka razy pisemne i telefoniczne i nic nie daje rady.

Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)