Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Rozksięgowanie wydatku


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 4 + 8 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

ZosiaA

Napisano 20 marzec 2014 - 12:52

To znaczy, że opis merytoryczny jest niezgodny ze stanem faktycznym co uwidoczniła FV i za co zapłaciliście.

Jeśli skarbniczka każe dokonywać ewidencji na podstawie opisów merytorycznych a nie rzeczywistych zdarzeń to niech to da na piśmie.

Poza tym po kontroli merytorycznej jest kontrola formalno - rachunkowa, która powinna wyłapywać tego typu nieścisłości i cofnąć FV do poprawienia/uzupełnienia opisu merytorycznego.

Zapytaj skarbniczki czy gdyby opis na tej FV (za papier) brzmiał "Usługa cateringowa" to by kazała ją wprowadzić do ewidencji jako wydatek z § 4300?


Napisano 20 marzec 2014 - 12:46

u nas skarbniczka powiedziała, że jesli pracownik merytoryczny w opisie określił jakiego wydatku dotyczy faktura to tak ksiegujemy, czyli jesli w opiesie jest zapis zakup paieru ksero to księgujemy całą fakturę w § 4210


ZosiaA

Napisano 20 marzec 2014 - 11:42

tak


Bea

Napisano 20 marzec 2014 - 10:26

Czy w przypadku faktur, które zawierają np. zakup papieru ksero w poz. 1 i koszty przesyłki w poz. 2 , a w opisie faktury pracownik piszę, że faktura dotyczy zakupu papieru ksero na potrzeby jednostki -  to powinnam rozksięgować poz. 1 ↑§ 4210 i poz. 2 § 4300?


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)