Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Remont w biurze


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 3 + 1 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

ilonakaminska80

Napisano 17 styczeń 2019 - 11:39

Świetne, dobrej jakości i tanie meble znajdziecie w MIRJAN24!
Polecam!!


michalwu

Napisano 25 grudzień 2018 - 15:35

Pamiętam, że jak u mnie był remont w biurze to był spory problem. Tydzień praktycznie pracowaliśmy w takich warunkach polowych, ale warto mieć dobrą firmę do tego ;)


elka2002

Napisano 23 grudzień 2018 - 22:36

Jeśli chcecie zlecić komuś kompleksowy remont biura, to na pewno warto sobie zerknąć tutaj http://totalsec.pl i sprawdzić ofertę. Mają ciekawe rozwiązania w tym zakresie. Firma działa od lat na rynku, więc posiada duże doświadczenie w realizacji tego typu zadań. Nie da się ukryć, że profesjonalizm w tej branży jest ważny. 


polmaxeu

Napisano 01 grudzień 2017 - 11:40

warto konsultować zakupy na których się nie znamy

 

 

Blog hier


Arystokratka

Napisano 09 sierpień 2017 - 08:50

Też mi się wydaję, że warto kupić drzwi antywłamaniowe. A podczas prac remontowych na pewno będzie potrzebny młotek, którego parametry opisane są tu kochamczytac.pl/czego-potrzebuje-zlota-raczka-przedstawiamy-liste-narzedzi-recznych. Zawsze kierujcie się takimi tekstami podczas wyboru narzędzi, żeby nie kupić byle czego.


Kajkoo

Napisano 07 sierpień 2017 - 13:03

Pamiętaj, aby podczas remontu zwrócić uwagę na drzwi. Jeśli masz tradycyjne to warto się zastanowić na drzwiami antywłamaniowymi/ogniochronnymi. Sprawdź ofertę w http://www.traktdrzwi.pl/ , może znajdziesz coś ciekawego :)


Adrian2

Napisano 29 lipiec 2017 - 20:34

Wydaje mi się, że fototapety bardziej nadają się do mieszkań prywatnych niż do biur. Przy okazji remontu biurowca warto zadbać o odpowiednie drzwi. Dobrym rozwiązaniem są samozamykacze i klamki antypaniczne. Może do tego jakieś szklane powierzchnie? Wszystkie elementy do tego potrzebne znajdziesz w https://samozamykacz...NTYPANICZNE/130 . Od klamek, po akcesoria do montażu szkła. Takie elementy nie tylko są funkcjonalne, ale też nadają elegancji. 


bayla31

Napisano 28 lipiec 2017 - 18:36

Co do sprzętu, to ja bym jednak sugerowała, aby kupić standardowy komputer biurowy Intel dla każdego pracownika, zamiast laptopa. To dużo bardziej wydajne rozwiązanie. Oczywiście wiele zależy od specyfiki pracy, ale w większości firm stacjonarny komputer świetnie się sprawdzi :) 


mrowinski

Napisano 08 lipiec 2017 - 20:10

No wlasnie, co byscie dali w biurze na podloge? Opcje sa oczywiscie dwie: panele lub jakies plytki panelo-podobne. Duzym plusem paneli jest szybki montaz i tani koszt zakupu .. jednak niektore potrafia sie niezle powycierac po kilku latach - pomijajac juz te wszystkie zaawansowane powloki ochronne. Plytki bylyby tutaj o wiele lepszym rozwiazaniem tak na pierwszy rzut oka. Zastanawia mnie tylko kwestia jezdzenia po nich kolkami od foteli obrotowych .. sa moze jakies maty chroniace je przed tym? Co do kwestii zakupu to gdzie znajde najwiekszy wybor? Do tej pory najwiecej udalo mi sie znalezc na stronie Paradyz - https://sklep.parady...produkty/plytki Orientujecie sie moze czy to beda dobre jakosciowo? Oczywiscie pytanie kieruje do osob dobrze poinformowanych w tej kwestii. Pozdrawiam
 


enzymata

Napisano 26 maj 2017 - 11:06

U nas są różne. Wszystko zależy od pomieszczenia.


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)