Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Czy prowadził ktoś księgowość sam używając programu online?


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 5 + 3 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Napisano 25 styczeń 2019 - 18:10

Z ciekawości ile kosztuje obsługa jdg? I co jest w cenie?


Napisano 16 styczeń 2019 - 21:40

Ja korzystam z Tax Care całkowicie online właśnie. Raz na miesiąc dosyłam dokumenty, wszystko załatwiam w chmurze, mailem i na telefon. Jestem zadowolony, bo sporo oszczędzam na czasie, a abonament też nie jest jakimś dużym kosztem.


theanswer

Napisano 15 wrzesień 2018 - 14:04

O biurach rachunkowych online, można przeczytać choćby w tym artykule - https://darmowekonto...egowosc-online/Obecnie na rynku jest parę firm księgowych online, które na pewno warto wziąć pod uwagę.


Napisano 20 sierpień 2018 - 09:46

Bardzo dobry program. Wybór moim zdaniem bardzo trafiony. Zobacz sobie też InvoiceDigitizer które to doskonale współgra właśnie z RESET2. Mają fajnie napisaną integrację. Jak masz sporo faktur w formie papierowej, to takie rozwiązanie sporo przyspieszy i ułatwi Twoja pracę.

R2 jest spoko. Ten inFakt online też ponoć okej. Księgowość można samemu. Bez kłopotu. Tylko wg mnie ma to sens w naprawdę mikro firmach, bo inaczej można sie zarobić na śmierc nawet z najlepszym programem....


krystian546

Napisano 31 lipiec 2018 - 11:23

próbowałem ale miałem spore problemy z tymi programami online, zdecydowałem się w końcu na księgowość tradycyjną i podjąłem współpracę z biurem rachunkowym Gama Grabowskich i nie ma już żadnych pomyłek 


Baklazanka

Napisano 21 lipiec 2018 - 21:26

Ja tutaj http://sprytnafirma.pl/infakt-plczytam o tej stronie infakt.pl - ktoś z niej korzysta? Szukam opinii. Ogólnie wspomagacie się w prowadzenu księgowości takimi stronami czy w całości zlecacie księgowość jakiemus biurowi?


Patka79

Napisano 23 kwiecień 2018 - 10:08

Ja próbowałam poradzić sobie sama, ale szybko do mnie dotarło, że mnie to przerasta i zdecydowałam się na pomoc zewnętrznego biura rachunkowego. Wybrałam ofertę firmy https://www.tmf-grou...ices/companies/ TMF Group to światowy ekspert, który rozumie lokalne potrzeby. Niezależnie od skali i rozmiaru biznesu - czy klient prowadzi firmę lokalną, przygotowuje się do wejścia na nowy rynek lub jest międzynarodowym koncernem prowadzącym działalność w wielu krajach, spełnianie wymogów prawnych i operacyjnych może być bardzo trudne. Czy jesteś na bieżąco z lokalnymi przepisami dotyczącymi płac? Czy znasz ostatnio wprowadzone zmiany w ustawach regulujących kwestię dyrekcji przedsiębiorstw? Czy wiesz kiedy, gdzie i w jaki sposób składać sprawozdania roczne? TMF Group zatrudnia ponad 7.000 specjalistów w ponad 83 krajach, gotowych pomóc Twojej firmie w przestrzeganiu złożonych, zróżnicowanych i stale zmieniających się zasad oraz przepisów, aby ograniczyć wszelkie zagrożenia dla pomyślnego rozwoju firmy oraz zapewnić lepszą kontrolę kosztów.


Napisano 10 kwiecień 2018 - 13:57

Ostrzegam przed wirtualnym prowadzeniem firmy , brak dokumentów , brak zestawień , rejestrów , Deklaracji podatkowych nic po prostu nic nie otrzymałam , rozwiązałam umowę w listopadzie 2017r , efekt taki ze nowy księgowy wprowadza cały rok do programu ! zapłaciłam 2 razy za to samo.

 

Pozdrawiam wszystkie wirtualne biura , masakra , żadnej odpowiedzialności i żadnego kontaktu po prostu zniknęli ( Warszawa)

 

gość


konat1977

Napisano 09 kwiecień 2018 - 14:21

Zawsze do tej pory korzystałem z programów od RESET2 z Wrocławia.

Bardzo dobry program. Wybór moim zdaniem bardzo trafiony. Zobacz sobie też InvoiceDigitizer które to doskonale współgra właśnie z RESET2. Mają fajnie napisaną integrację. Jak masz sporo faktur w formie papierowej, to takie rozwiązanie sporo przyspieszy i ułatwi Twoja pracę.


Napisano 23 luty 2018 - 23:22

Ja korzystam z biura rachunkowego (Gama na Białołęce) imam całkowity spokój od wszelkich papierów, nie stresuję się, oni mi wszystkiego pilnują i odpowiadają za to. Więc nie wiem czy jest sens pchać się w online, chociażby ze względu na małe doświadczenie w tak istotnych kwestiach... Moje biuro nie zamieniłbym na taką opcję, w życiu!

Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)