Zgubiłem kartę SD z nawigacją do Mazdy CX5. Mapy były z 2014, zdezaktualizowane. Zwróciłem się do salonu Mazda Bołtowicz, gdzie moja Mazda była kupiona oraz do Mazda-Polska. Prosiłem o wydanie duplikatu karty, gdyż nawigacja w Maździe działa tylko na oryginalnej karcie. Bołtowicz odpowiedział, że kartę mogę sobie kupić za UWAGA: 2700 zł (dwa tysiące siedemset złotych) - kolejne aktualizacje też wszystkie płatne (kilkaset zł). Mazda-Polska jednym zdaniem odpowiedziała, że tak ma być. Zero elastyczności w podejściu do klienta, zero życzliwości. Tylko łapy po kasę. Ceny horrendalne. Za 2700 zł można kupić cały zestaw do nawigacji czołowych producentów, z dożywotnią, darmową aktualizacja map. Ale do Mazdy takie argumenty nie trafiają. W żadnym razie nikomu nie polecam Mazdy. Omijajcie tą markę z daleka. Tak uważam na podstawie własnych doświadczeń z tą firmą.
- Kategorie na forum:
- Księgowość|
- Kadry|
- Moja firma|
- Samorząd|
- Logistyka|
- Działy forum:
- Księgowość dla firm·
- Księgowość budżetowa·
- Kadry·
- Biznes·
- Prawo·
- Moto·
- Nieruchomości·
- Samorząd·
- Logistyka