Skocz do zawartości


zakres obowiązków sprzątaczki??


wróć do serwisu Kadry 29 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_aska

Gość_aska
  • Goście

Napisano 17 luty 2010 - 10:25

może ktoś posiada zakres obowiąków sprzątaczki- będe wdzieczna

#2 Gość_Bee

Gość_Bee
  • Goście

Napisano 17 luty 2010 - 10:41

no ja posiadam może maila wyślę??

#3 Gość_aska

Gość_aska
  • Goście

Napisano 17 luty 2010 - 10:50

biuro@gpgpryzmat.plślicznie dziękuje

#4 Gość_Monika

Gość_Monika
  • Goście

Napisano 17 luty 2010 - 10:51

II. CZĘŚĆ SZCZEGÓŁOWA:ZADANIA I CZYNNOŚCI WYKONYWANE PRZEZ PRACOWNIKA:1. Utrzymywanie w należytej czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń, najbliższego otoczenia przed wejściem do budynków oraz pomieszczenia do przechowywania urządzeń i środków przeznaczonych do sprzątania, tj.:- zamiatanie, mycie i dezynfekcja podłóg,- odkurzanie i pranie wykładzin, tapicerki krzeseł i foteli,- wycieranie kurzu w meblach i na meblach, na parapetach telefonicznych, urządzeniach elektrycznych i sprzęcie komputerowym (z wyłączeniem monitorów), z parapetów i grzejników, obrazów,- usuwanie zabrudzeń z przeszkleń w meblach, gablotach, drzwiach, lamp,- mycie, czyszczenie i odkażanie umywalek, brodzików, armatury i urządzeń sanitarnych w toaletach i łazienkach,- mycie dozowników do mydła i ręczników oraz luster,- mycie balustrady schodów, ścian pokrytych glazurą, kabin prysznicowych, drzwi i ościeżnic oraz okien,- mycie urządzeń kuchennych i dystrybutora do wody,- stałe doglądanie i uzupełnianie braków środków sanitarno-higienicznych w toaletach, łazienkach i kuchni,- opróżnianie koszy na śmieci w trakcie sprzątania pomieszczeń do wskazanych zbiorczych pojemników,- sprzątanie pomieszczeń dodatkowych w czasie pełnienia zastępstwa na czas nieobecności w pracy innej sprzątaczki,- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.Poszczególne czynności powinny być wykonywane z taka częstotliwością, aby przydzielone do sprzątania pomieszczenia i teren przed wejściem do budynków, były utrzymane w nienagannym porządku i czystości.2. Właściwe i oszczędne używanie powierzonego sprzętu i środków potrzebnych do utrzymania czystości.3. Zgłaszanie przełożonemu zauważonych awarii, uszkodzeń w urządzeniach i pomieszczeniach.4. Współpraca z drugim pracownikiem sprzątającym, a także z użytkownikami pomieszczeń poprzez natychmiastowe reagowanie na bieżące potrzeby przez nich zgłoszone.

#5 Gość_jola

Gość_jola
  • Goście

Napisano 04 listopad 2010 - 10:54

a czy za pranie firan w domu oczywiście firany z zakładu pracy czy należy się dodatkowa zapłata

#6 Gość_A.

Gość_A.
  • Goście

Napisano 17 listopad 2010 - 09:52

Tak. Powinno to podlegać dodatkowej opłacie ze strony pracodawcy. Zawsze można zanieś do pralni, która wystawi fakturę i problem z głowy.

#7 Gość_ania

Gość_ania
  • Goście

Napisano 28 styczeń 2011 - 21:34

Czy aby nie za dużo tych obowiązków na jedną osobę, może ktoś zajmie się i ustali jaki metraż przysługuje na osobę sprzątającą bo ja na przykład mam 2000 metrów, o ile wiem to nie ma żadnej ustawy ani przepisu. Jeżeli ktoś ma wiedzę na ten temat to proszę o napisanie

#8 Gość_L .G.

Gość_L .G.
  • Goście

Napisano 28 styczeń 2011 - 23:26

Ciekawa jestem ile Ci placa za 2000m i ile godzin pracujesz.

#9 Gość_L.G.

Gość_L.G.
  • Goście

Napisano 28 styczeń 2011 - 23:34

Po dwoch latach pracy w jednostce samorzadowej z dniem 31 stycznia wygasa mi umowa o prace,prponuja mi umowe zlecenie w wyznaczonych godzinach pracy w tym samym urzedzie.Pytanie czy to jest zlecenie czy umowa o prace? PROSZE O SZYBKA ODPOWIEDZ-DZIEKI

#10 Gość_Ania

Gość_Ania
  • Goście

Napisano 29 styczeń 2011 - 20:35

pracuję 8 godzin i zarabiam 1340zł

#11 Gość_Basia

Gość_Basia
  • Goście

Napisano 19 luty 2011 - 16:39

Mam umowe o prace na czas nieokreslony i w umowie zakres obowiazkow ,Pytanie czy do sprzataczki nalezy mycie fug czy nie powinna zajac sie tym specjalna ekipa odnawiajaca fugi ,

#12 Gość_Ania

Gość_Ania
  • Goście

Napisano 23 luty 2011 - 22:07

Zależy w jakim stanie są te fugi, bo jak bardzo zapuszczone to nie zazdroszczę, o ile wiem to nie ma specjalnych ekip do odnawiania fug, a nawet i środków dobrych bo to co dostajemy to albo badziewie albo przeterminowane, a jeżeli chodzi o zakres obowiązków to jest paranoja bo ja mam mycie okien przynajmniej raz w miesiącu a okien około 60 to wychodzi na to że nic innego nie można zrobić tylko myć okna

#13 Gość_Basia

Gość_Basia
  • Goście

Napisano 02 marzec 2011 - 13:19

Fugi sa nie myte 15 lat a ja mam okien 11 i tak ogolnie to mi rece opadaja pracy przybywa ale pieniedzy ubywa

#14 Gość_ela

Gość_ela
  • Goście

Napisano 09 wrzesień 2011 - 19:08

Jesteśmy sprzataczkami w szkole podstawowej.Oprócz zakresu obowiazków przedstawionych przez Monika ,jesteśmy zobowiązane przez dyrekcję szkoły do sprzatania tzw."rejonów" za kolezanki przebywajace na L-4 powyzej 5 miesięcy, plewienie wokół szkoły, koszenie trawy (a jest to duży obszar), pomoc na kuchni (poniewaz jest 200 obiadów a zatrudnione są tylko dwie kucharki), pomoc przy wydawaniu obiadów, przyprowadzanie i odprowadzanie dzieci na świetlicę ,która mieści się na II piętrze ,roznoszenie listów do domów z zaproszeniem do zapisywania dzieci do klas pierwszych i zerowych, przenoszenie mebli, komputerów itp.,roznoszenie mleka dla klas I-III, wyjazdy jako dodatkowa opieka na zawody sportowe, konkursy, olimpiady oraz pilnowanie szko.ły za woźnego i dozorce.

#15 Gość_ela

Gość_ela
  • Goście

Napisano 09 wrzesień 2011 - 19:31

14: ela z IP: 83.10.254.* (2011-09-09 18:08)Jesteśmy sprzataczkami w szkole podstawowej. Oprócz zakresu obowiazków przedstawionych przez Monika ,jesteśmy zobowiązane przez dyrekcję szkoły do sprzatania tzw."rejonów" za kolezanki przebywajace na L-4 powyzej 5 miesięcy, plewienie wokół szkoły, koszenie trawy (a jest to duży obszar), pomoc na kuchni (poniewaz jest 200 obiadów a zatrudnione są tylko dwie kucharki), pomoc przy wydawaniu obiadów, przyprowadzanie i odprowadzanie dzieci na świetlicę ,która mieści się na II piętrze ,roznoszenie listów do domów z zaproszeniem do zapisywania dzieci do klas pierwszych i zerowych, przenoszenie mebli, komputerów itp.,roznoszenie mleka dla klas I-III, wyjazdy jako dodatkowa opieka na zawody sportowe, konkursy, olimpiady oraz pilnowanie szko.ły za woźnego i dozorce.Chciałysmy się dowiedzieć czy to jest zgodne z prawem

#16 Gość_teresa

Gość_teresa
  • Goście

Napisano 13 wrzesień 2011 - 12:11

Ja sprzątam 3600m i placą mi 1000zl.Do moich obowiązków nalezy mycie maszyną magazynów i mopowanie kątów do ktorych nie wjedzie maszyna,oprocz tego sprzątam biura,szatnie,prysznice,stolowke,ubikacje,mycie plytek na scianach no i okna.Pracuje od roku i nie otrzymalam zakresu obowiązkow i zaznaczam,ze moj zaklad jest zakladem pracy chronionej.Jesli ktos wie ile powinnam metrow sprzątac proszę pisac na mojego maila terecha86@o2.pl Z gory dziękuję

#17 Gość_Mja

Gość_Mja
  • Goście

Napisano 13 wrzesień 2011 - 13:55

Jeśli to umowa o pracę na cały etat to powinna pani wykonywac takie czynności jakie pani zlecono przez całe 8 godzin...starannie w tempie takim na jakie pozwalają pani siły... i tyle, po 8 godzinach idzie pani do domu..a nastepnego dnia robi pani kolejne czynnosci...itd Zakres obowiązków powinien byc stworzony w taki spoób aby był realny do zrobienia

#18 Gość_anielka

Gość_anielka
  • Goście

Napisano 23 wrzesień 2011 - 14:41

Mam pytanie: czy jeśli sprzątaczka już raz posprzątała łazienkę, a w umowie o pracę ma siedzieć w budynku do godziny 16, to jeśli np[. 0 15:00 pokażą się ponowne zabrudzenia, to czy musi je posprzątać?

#19 Gość_ida

Gość_ida
  • Goście

Napisano 23 wrzesień 2011 - 15:03

no raczej tak, skoro jest nabrudzone, to przecież nie będzie siedzieć do tej 16 z założonymi rękoma .

#20 Gość_dfb

Gość_dfb
  • Goście

Napisano 23 wrzesień 2011 - 17:46

do anielkano chyba Ci placa za sprzetanie a nie siedzenie i patrzenie w sufit nie?



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ostatnio dodane tematy