Skocz do zawartości


UWAGA NA DARMOWE MASZYNKI FIRMY FLEXIFRONT Courlux INT SA


1466 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_foxparis

Gość_foxparis
  • Goście

Napisano 08 styczeń 2010 - 19:14

Witam.Kilka miesięcy temu zadzwonili do mnie z firmy FLEXIFRONT Courlux INT SA oferując za darmo maszynkę do golenia wiec się zgodziłem po tygodniu otrzymałem wysłano z Szwajcarii zwykłym listem maszynkę,po kolejnym tygodni otrzymałem 12 wkładów do maszynki za które trzeba byłą zapłać na konto w Szwajcarii już 34,99 zł wiec odesłałem wkłady i maszynkę która do niczego się nie nadaje takim listem jakim otrzymałem czyli listem zwykłym.teraz otrzymuje od firmy windykacyjnej ALEKTUM z Wrocławia Upomnienie (działając w imieniu Wierzyciela COURLUX INT SA,przypominamy ,iż do dnia dzisiejszego Wierzyciel nie otrzymał zapłaty za zamówiono przez Panią/Pana maszynkę do golenia FLEXIFRONT. Proszę o uregulowanie kwoty 76,45 zł,w tym odsetki) Nie podpisywałem żadnej umowy.Co ma zrobić Firma działa w Szwajcarii w Polsce jest tylko infolinia gdzie nikt nie odbiera telefonu.A ja mam zamiaru płacić bo maszynka była za darmo.

#2 Gość_MW

Gość_MW
  • Goście

Napisano 09 styczeń 2010 - 10:56

Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów
Art. 15. Spełnienie świadczenia niezamówionego przez konsumenta następuje na ryzyko przedsiębiorcy i nie nakłada na konsumenta żadnych zobowiązań.

Jeśli nie zamawiał Pan maszynki w rozumieniu jej kupna, a mimo to została do Pana wysłana, to nie musi jej Pan zwracać.

#3 Gość_Andrzej

Gość_Andrzej
  • Goście

Napisano 10 styczeń 2010 - 19:21

Ja też padłem ofiarą tej darmowej maszynki a raczej maszynki do naciągania ludzi, rodem ze Szwajcarii (Szwajcarii niby kojarzącej się z solidnością).Otóż maszynka za darmo ale za przesyłkę należy zapłacić 9,90PLN. Jako, że nie zapłaciłem, więc dostałem wezwanie ale już do zapłacenia 24,90PLN. Kochani przede wszystkim przestrzegam przed tą firmą. Oni skądś wyłudzają dane i dzwoniąć naciągają na wysłanie tej niby darmowej rzeczy. Człowiek dla odpieprzenia się rozmówcy mówi, że skoro darmowa to wyślijcie. Efekt jest taki, że jest to forma zawarcia umowy słownej na kórą oni mają nagranie telefoniczne no i tak pieprzone kolaboranty Hitlera, łapią Cię na umowę. Ty jak chcesz mieć spokój to płać bo jak nie to będą cię ścigać przez windykatora.Akurat w moim przypadku lokalne biuro kosumenckie (Rzeszów)potwierdziło mi, że niestety ale zawarłem umowę a ja zgodziłem się dla odpieprzenia się rozmówcy (oczywiście niczego im nie odsyłałem bo nie mam na to czasu i ochoty). Na ich biuro w Warszawie wysłałem fax, że proszę niczego mi nie wysyłać, z pismem o wyjaśnienie skąd weszli w posiadanie moich danych. Otrzymałem ze Szwajcarii, po angielsku, odpowiedź gdzie przypominają mi jak to żona podniosła słuchawkę a później była rozmowa ze mną. Jakoś do tej pory wszysktko odbywało się po polsku a teraz nagle tłumaczą się po angielsku. Proszę, przestrzegam wszystkich przed jakąkolwiek zgodą na wysyłkę a jezeli już dojdzie do tego to należy produkt odesłać w przeciągu do 10 dni.

#4 Gość_Nina

Gość_Nina
  • Goście

Napisano 12 styczeń 2010 - 21:33

Dzisiaj zadzwonił do mnie przedstwiciel Flexifront. Dopiero po tej rozmowie , znalazłam opinie, że to nieuczciwa firma. Na stronie firmy nie ma danych teleadresowych , adresu e-mail, nie ma możliwości wypowiedzenia umowy w ciągu 10 dni...
Mam pytanie, czy umowę wypowiada się w ciągu 10 dni od przeprowadzenia rozmowy, czy w ciągu 10 dni od otrzymania produktu?
Z góry dziękuję za odpowiedź.

#5 Gość_MW

Gość_MW
  • Goście

Napisano 12 styczeń 2010 - 22:14

Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów
Art. 7. 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1.
Art. 10. 1. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia.

#6 Gość_gość

Gość_gość
  • Goście

Napisano 13 styczeń 2010 - 18:48

Witam,
właśnie otrzymałem upomnienie od Alektum incasso , że w imieniu firmy Cour......itd. żądają odemnie pieniędzy za zamówiony towar.Maszynkę zamawiałem , ale niestety nigdy do mnie nie dotarła ,więc w rozmowie telefonicznej najpierw przesunąłem termin dostawy ale nadal nic nie dotarło więc zrezygnowałem.Pani w biurze "gdzieś-tam "rezygnację przyjęła i o wszystkim zapomniałem do dzisiaj.Zastanawiam się czy tym oszustom zapłacić i mieć spokój czy walczyć o swoje , bo jak widzę to oszukano wiele osób i oni na tym robią niezłą kasę? .pozdrawiam

#7 Gość_Nina

Gość_Nina
  • Goście

Napisano 13 styczeń 2010 - 19:00

Serdecznie dziękuję za pomoc. Pozdrawiam !

#8 Gość_Marcin

Gość_Marcin
  • Goście

Napisano 18 styczeń 2010 - 21:34

Witam.Ja również miałem do czynienia z tą firmą na początku grudnia 2009.Oczywiście wyraziłem zgodę na przysłanie darmowej maszynki i jak na razie nic nie otrzymałem, ani maszynki,ani listu od firmy windykacyjnej.
Zamierzam wypowiedzieć tę umowę .Zobaczymy czy będzie to możliwe i z jakimi skutkami.
Zastanawia mnie tylko jedno ,jeżeli ta firma powołuje się na umowę zawartą słownie ,czyli mają nagraną moją zgodę,którą wyraziłem w rozmowie telefonicznej z konsultantką ,to czemu przed rozmową nie zostałem poinformowany o nagrywaniu???
Dzwoniąc do poważnych firm np.do mbanku jest taka informacja i jeżeli się nie zgadzasz na nagrywanie rozmowy to się rozłączasz.
Czy jest to zgodne z prawem nagrywanie rozmowy i nie poinformowanie o tym rozmówcy???
Pozdrawiam.

#9 Gość_anusia

Gość_anusia
  • Goście

Napisano 20 styczeń 2010 - 23:51

Witam.
Ja właśnie dzisiaj zgodziłam się na wysłanie tej maszynki, a teraz nie wiem co mam robić. Jak zrezygnować z tej wysyłki czy zadzwonić tam wcześniej, czy poczekać i odesłać im tą paczkę, ale jakie będę mieć potwierdzenie że sprawa będzie zakończona, mogą powiedzieć ze nic im nie odesłałam i ze mam zapłacić. Nie wiem co mnie pokusiło. proszę o radę.
Z góry dziękuję

#10 Gość_bodzio

Gość_bodzio
  • Goście

Napisano 21 styczeń 2010 - 23:17

Kilku osobom udało się z nimi skontaktować. Bardzo proszę o podanie fax, mail, adresu itp. Właśnie się dałem w to wciągnąć. Po rozmowie z prawnikiem jestesm juz spokojny, ale trzeba sprawę załatwic zgodnie z literą prawa.

#11 Gość_Marcin

Gość_Marcin
  • Goście

Napisano 22 styczeń 2010 - 12:54

Witam.Ja może byłem w tej lepszej sytuacji, iż dostałem od nich najpierw list w którym proszą o potwierdzenie złożenia zamówienia . Zadzwoniłem pod numer z ich strony www (Tel: 022 396 66 95).Po kilku nieudanych próbach w końcu ktoś odebrał .Powiedziałem ,że chcę wypowiedzieć umowę zawartą podczas rozmowy telefonicznej z ich konsultantką .Poproszono mnie o numer potwierdzający zamówienie, który otrzymałem w liście.Pan poinformował mnie , że od tej chwili nie będę otrzymywał od nich żadnych przesyłek.Oczywiście całą rozmowę nagrywałem , prosząc również o nazwisko pana z którym miałem przyjemność rozmawiać.
Nie wiem czy będzie to skuteczne ale to był mój sposób na rozwiązanie tego problemu.

#12 Gość_trox

Gość_trox
  • Goście

Napisano 22 styczeń 2010 - 18:35

witam, niestety dolaczylem do grona 'namowionych' na to dziadostwo. mila pani powiedziala ze przesylka dotrze w ciagu 4-5 tygodni. chcialbym jednak juz teraz sie z tego wymiksowac jakos widzac opinie wszystkch ludzi o tej firmie. czy posiada ktos adres e-mail owej firmy? czy tylko telefon? (ktorego nikt nie odbiera) pozdrawiam

#13 Gość_drucky

Gość_drucky
  • Goście

Napisano 22 styczeń 2010 - 19:11

witam. tez wlasnie zgodziłam sie na wysłanie mi tej maszynki, o ile dobrze zrozumialam to mam zaplacic 9,90 za wysylke a jesli nie bede chciała dalej otrzymywac ostrzy do niej to wystarczy ze im napisze list polecony lub wysle fax ze rozwiazuje umowe i koniec kropka. Mialam juz podobny przypadek, wyslalam list i na pierwszym wyslanym do mnie przedmiocie sie skonczylo.

#14 Gość_anusia

Gość_anusia
  • Goście

Napisano 24 styczeń 2010 - 23:32

Ja dodzwoniłam się do nich wyjątkowo szybko za pierwszym razem, tylko ze zaraz na drugi dzień po zamówieniu telefonicznym. Odebrał jakiś facet, powiedziałam że chciałam zrezygnować z wysyłki i że nie chce żeby mi cokolwiek przysyłali, podałam mu swoje imię i nazwisko a on powiedział ze wysyłka jest anulowana i nic do mnie nie będą wysyłać. Mam nadzieję że sprawa zakończona.

#15 Gość_lilka

Gość_lilka
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2010 - 13:40

właśnie przed chwilą wysłałam do nich maila z rezygnacją, wolę nie ryzykować a maszynki kupię mężowi w markecie :)

#16 Gość_tad.ptak

Gość_tad.ptak
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2010 - 17:28

przed godziną otrzymałem paczkę wydaje mi się że wszystko w porządku adres e-maila to serwiskliento@flexifront.com. a numer telefonu 0223966695 pozdrawiam

#17 Gość_Agila69

Gość_Agila69
  • Goście

Napisano 29 styczeń 2010 - 19:22

Witam i dziękuję za informację w jaki sposób pan postąpił.Ja również się do nich dodzwoniłem po otrzymaniu listu potwierdzającego zamówienie na kwotę 9,90 zł, i po krótkiej informacji że ta rozmowa będzie nagrywana (na co nie wyrażono zgody z ich strony)czego nie zrobiono w stosunku do mnie, podałem numer potwierdzający zamówienie , po czym poinformowano mnie że zrezygnowałem z pakietu promocyjnego (darmowego - he,he)i nie wyślą do mnie już żadnej przesyłki.Ja również mam nadzieję że to będzie koniec mojej przygody z Tą firmą i z innymi w przyszłości,nauczka nie pójdzie w las, jeszcze raz dziękuję wszystkim za naświetlenie całej prawdy o tej firmie.

#18 Gość_pawel

Gość_pawel
  • Goście

Napisano 29 styczeń 2010 - 20:05

Ja w sumie dziś dostałem od nich list potwierdzający zamówieni i nie mam jak na ten moment raczej nic nie mam do zarzucenia tej firmie...
1. Podczas rozmowy telefonicznej zostałem uprzedzony o nagrywaniu rozmowy.
2. Dowiedziałem się z rozmowy dokładnie co do ceny zarówno wysyłki jak i otrzymywanych później ostrzy.
3. W liście który otrzymałem jest dosłownie napisane że dla nich datą wydania jest DATA WYSYŁKI paczki z kraju nadawcy. A jak zapewne wszyscy znają pocztę polską to tej przesyłki do upłynięcia terminu zwrotu/reklamacji czasami możemy nawet nie otrzymać... :P

Szczerze mówiąc nie wiem czego się spodziewać ale stwierdziłem że zestaw startowy sobie odbiorę najwyżej później będę się męczył żeby tą umowę anulować...

#19 Gość_Dawid

Gość_Dawid
  • Goście

Napisano 01 luty 2010 - 16:43

Cześć
Ja też dałem się troszkę nabrać. Z informacji przekazanych przez telemarketerkę wynikało, że maszynka jest za darmo, płaci się tylko 9,9za wysyłkę a dopiero wysyłane potem ostrza miały być odpłatne(ostrzy nie dostałem).
Sęk w tym, że nie pamiętam czy pierwsza przesyłka z maszynką była przesyłką poleconą czy zwykłą? A jeśli poleconą to czy płatną przy odbiorze(9,9zł)????????????
Ktoś pamięta.

#20 Gość_KBR

Gość_KBR
  • Goście

Napisano 01 luty 2010 - 18:21

Przesyłka przychodzi zwykłym listem. Płaci się przelewem bankowym na konto w polskim banku.
W moim przypadku zamówiłem maszynkę, dostałem ją po około 2 miesiącach.
Następnie po lekturze tego forum spanikowałem i zrezygnowałem z dalszych z uczestnictwa poprzez konto internetowe na które można się zalogować po otrzymaniu przesyłki. Dostałem informacje że moje konto zostało skasowane i nie będą wysyłane do mnie następne przesyłki. Myślę, że firma jest ok., jeżeli ktoś nie chce towaru to go nie wysyła. Jednak trzeba złożyć wymówienie lub wniosek o przesunięcie dostawy.
Pozdrawiam



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych