Skocz do zawartości


W jakim czasie powinna być zrealizowana reklamacja?


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_-praw-kamiles

Gość_-praw-kamiles
  • Goście

Napisano 03 styczeń 2008 - 21:16

Sprzedawca powinien uczynić zadość żądaniu kupującego zgłoszonym w reklamacji w odpowiednim czasie. Ustawa nie określa co oznacza słowo odpowiedni ale w przypadku butów na pewno nie jest to pół roku.

Napisz pismo do sprzedawcy że zgodnie z art. 8 pkt 4 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej w związku niemożliwością spełnienia Twojego żądania wymiany butów na nowe odstępujesz od umowy i żądasz zwrotu pieniędzy.

Jak w dalszym ciągu nie będą mieli na to ochoty zwróć się do swojego rzecznika konsumentów żeby napisał do tego sprzedawcy w Twoim imieniu.

#2 Gość_-praw-kamiles

Gość_-praw-kamiles
  • Goście

Napisano 03 styczeń 2008 - 21:16

5.12.2007 zgłosiłam u sprzedawcy reklamację butów. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie w dniu 19.12.2007. W żądaniu reklamacji było napisane wymiana na nowy lub zwrot zapłaconej ceny (zwrotu pieniędzy sprzedawczyni nie chciała na początku zaznaczyć, twierdząc, że szefowa i tak nigdy nie chce zwracać pieniędzy, tylko wymienia towar na inny). Obecnie w tym sklepie nie ma butów, które mogłabym wziąć w ramach tej reklamacji. Sprzedawczyni powiedziała mi, że może po nowym roku, ale na razie takich butów nie sprowadzają, a oni mają pół roku na uwzględnienie tej reklamacji. Stąd moje pytanie: czy faktycznie mam czekać na ich łaskę pół roku? Przecież to są zamrożone pieniądze, a oni nie mogą mi w tej chwili zaoferować nowej pary butów. Ponadto na reklamacji nie ma nic na temat tego półrocznego czasu oczekiwania - to jedynie informacja z ust sprzedawcy. Proszę o odpowiedź.

#3 Gość_-praw-kamiles

Gość_-praw-kamiles
  • Goście

Napisano 05 styczeń 2008 - 03:31

dziękuję za pomoc :-) - zobaczymy jak na sprzedawcę zadziała droga prawna



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ostatnio dodane tematy