Inwentaryzacja 2007 - niezbędne druki i wzory dokumentów
Rozpoczęty przez Admin Księgowość, paź 19 2007 09:13
wróć do serwisu Księgowość
51 odpowiedzi w tym temacie
Napisano 19 październik 2007 - 09:13
Ustawa o rachunkowości określa, że podmioty gospodarcze stosujące przepisy ustawy mają obowiązek przeprowadzać okresowo spis z natury składników majątku. Prace inwentaryzacyjne powinny rozpocząć się najwcześniej 1 października, a zakończyć najpóźniej 15 stycznia następnego roku. Ponieważ rozpoczął się okres przeprowadzania inwentaryzacji, przedstawiamy najważniejsze dokumenty z tym związane.
Powrót do artykułu: Inwentaryzacja 2007 - niezbędne druki i wzory dokumentów
Powrót do artykułu: Inwentaryzacja 2007 - niezbędne druki i wzory dokumentów
#5 Gość_SPINKA
Napisano 19 październik 2007 - 12:33
Jestem nauczycielem-bibliotekarzem. Powołano mnie do zespołu inwentaryzacyjnego, który w ramach godzin pracy tylko częściowo wykonał zadanie spisywania mienia szkoły. Opóźnienia wynikły wskutek remontu, urlopów, pracy zawodowej, która często uniemożliwia opuszczenie stanowiska przez niektórych członków komisji. W związku z tym mam pytanie: czy można zrezygnować z udziału w komisji? Kier. adm. grozi nam sankcjami za niewykonanie spisu w terminie. Jakie to mogą być kary? Proszę o merytoryczną pomoc
#15 Gość_delka
Napisano 21 grudzień 2007 - 19:59
do ~Asia - nic mi nie wiadomo o jakichś specjalnych sposobach wynagradzania uczestników inwentaryzacji, poza normalnymi składnikami tzn. wynagrodzenie za czas pracy i ewentualne nadgodziny.Przepisy prawa pracy na pewno nie przewidują nic takiego. Oczywiście pracodawca ma prawo coś dołożyć np. premię , chociaż w tym czasie, kiedy pracownik uczestniczy w inwentaryzacji, nie wykonuje innej pracy, czyli swoich stałych obowiązków.
#19 Gość_megii
Napisano 05 styczeń 2008 - 01:18