Skocz do zawartości


legitymacja ubezpieczeniowa


wróć do serwisu Kadry 8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_m

Gość_m
  • Goście

Napisano 09 wrzesień 2009 - 10:33

Zatrudniliśmy nowych pracowników. Wypełnione druki ZUS ZUA i ZCNA przekazaliśmy elektronicznie. Skąd wziąć fizycznie książeczki- legitymacje ubezpieczeniowe ubezpieczonych i dla członków rodziny? Czy należy po nie zgłosić się do ZUS, czy je gdzieś zakupić?

#2 Gość_mm

Gość_mm
  • Goście

Napisano 09 wrzesień 2009 - 10:39

do ZUSu

#3 Gość_HCH

Gość_HCH
  • Goście

Napisano 09 wrzesień 2009 - 10:40

Można złożyć zamówienie w ZUS na druku ZUZ E-24

#4 Gość_jarecki

Gość_jarecki
  • Goście

Napisano 09 wrzesień 2009 - 10:42

składasz wniosek o wydanie legitymacji... (E-24) do ZUS-u

#5 Gość_em

Gość_em
  • Goście

Napisano 09 wrzesień 2009 - 11:33

Nie każdy pracodawca jest uprawniony dio wydawania legitymacji ubezpieczeniowych, uzaleznione jest to od ilości zatrudnionych pracowników.W zwiazku z tym nalezy skontaktowac sie z ZUS.

#6 Gość_BEATA

Gość_BEATA
  • Goście

Napisano 09 wrzesień 2009 - 11:35

zatrudniamy 60 osób, czy jest obowiązaek wystawiania legitymacji, czy tylko na wniosek pracownika?

#7 Gość_Jewka

Gość_Jewka
  • Goście

Napisano 09 wrzesień 2009 - 12:06

jeżeli pracownik nie posiada (np z poprzedniego miejsca pracy) należy wydać

#8 Gość_aga

Gość_aga
  • Goście

Napisano 09 wrzesień 2009 - 12:22

legitymacje wydaje się zawsze na wniosek pracownika, druki wniosków można uzyskać w zus razem z legitymacjami

#9 Gość_jarecki

Gość_jarecki
  • Goście

Napisano 09 wrzesień 2009 - 12:32

wniosek można ściągnąć ze strony zus-u ->formularze



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ostatnio dodane tematy