Skocz do zawartości


Doradca

Rejestracja: 06 gru 2016
Poza forum Ostatnio: mar 20 2020 11:53
-----

Moje posty

W temacie: zakładanie DG,brak adresu,kontrola przedsiębiorców-pytanie

13 luty 2020 - 12:26

Mam firmę już prawie dwa lata. Też pracuję zdalnie, ale zgodnie z sugestiami księgowej i prawników (usługi outsourcingowe w SEKA S.A.) wypełniałem wszystkie dokumenty dotyczące miejsca świadczenia pracy i adresu korespondencyjnego. Też byłem uprzedzany co do możliwości kontroli. Póki co jej nie było. Nie wiem, czy jeszcze będzie, czy to już minęło. W każdym razie dobry doradca księgowy to podstawa.


W temacie: Stawka RYCZAŁTU, w tym przypadku..

13 luty 2020 - 12:25

W tej sytuacji polecam skontaktować się z działem księgowym firmy SEKA S.A. Specjaliści na pewno rozwieją wszystkie wątpliwości, doradzą i być może nawiążecie dłuższą współpracę. Prowadzenie samemu rozliczeń i księgowości, to czarna magia, jeśli na co dzień nie śledzi się zmian w ustawach.


W temacie: Program finansowo-księgowy nie sprawdzi, czy na fakturze są towary wrażliwe

12 luty 2020 - 13:32

zastanawiałem się czy nie prowadzić sobie księgowości samemu ale w momencie kiedy mi się rozrosła firma absolutnie nawet nie próbuję się tego podjąć. wprawdzie są dla przedsiębiorcy udogodnienia typu programów online do fakturowania, które sprawdzają się tak jak ten wyśmienicie wprowadzając szereg udogodnień, choćby automatyzację dodawania informacji o płatności w split payment ale mnogość kruczków i wymagań US, że choćby nie wiem co - no nie podjąłbym się samodzielnej księgowości

Bardzo dobra decyzja. Zbyt dużo różnych kruczków, jak sam napisałeś. Ja też samodzielnie nawet nie próbowałem prowadzić. Najlepszym rozwiązaniem jest zlecenie tych usług specjalistom, którzy mogą je świadczyć w ramach tzw. outsourcingu. Gdybyś potrzebował kogoś sprawdzonego to polecam firmę SEKA S.A. - https://www.seka.pl/...0-out-kadr-plac


W temacie: Kwestionariusze dla osób ubiegających się o zatrudnienie i pracowników, po w...

13 listopad 2019 - 15:23

Wszelkie wątpliwości z zakresu RODO w HR rozwiązujemy na szkoleniach. Jest to chyba najlepsza forma, by poznać przepisy i poprawne ich zastosowanie w praktyce. Istnieje możliwość bezpłatnego udziału w szkoleniu. Zapraszam na stronę po więcej informacji https://www.seka.pl/...enie-rodo-w-hr/.


W temacie: RODO a żądanie pracownika kopii akt osobowych

13 listopad 2019 - 15:21

Kwestie akt osobowych pracowników to zadanie raczej dla działów kadr i hr, które muszą być przeszkolone z przepisów RODO. W innym przypadku pracodawca może ponieść kary finansowe. Najlepszym sposobem, by tego uniknąć jest odpowiednie i wartościowe szkolenie. W woj. mazowieckim obecnie takie prowadzi firma SEKA S.A. Jest możliwość BEZPŁATNEGO udziału, więcej info: https://www.seka.pl/...enie-rodo-w-hr/. Polecam.