Skocz do zawartości


portbiznesu

Rejestracja: 02 cze 2015
Poza forum Ostatnio: lip 07 2015 15:20
-----

Moje posty

W temacie: Mam nowo otwarta firme gdzie szukac zlecen pomóżcie mi

01 lipiec 2015 - 11:09

Każda nowo powstała firma szukająca zleceń może zacząć od darmowych ogłoszeń w internecie, jak już wielu wspomniało. Lepiej siąść przed komputerem i zacząć poszukiwania w wyszukiwarce Google np. "szukam firmy budowlanej" itp. Ale szukać można w nieskończoność i wymaga to wiele czasu. Dobrze jest jak firma istnieje w internecie, posiada stronę internetową, udziela się w mediach społecznościowych, to niektóre formy jeśli interesuje Cię promocja firmy w internecie. Założenie profilu na taki facebooku, twitterze czy google+ nic nie kosztuje, a to również dodatkowa powierzchnia reklamowa jak na marketing internetowy przystało. Można jeszcze zainwestować w reklamy AdWords, choć reklama firmy nie zawsze musi być płatna, wystarczy prowadzić np. bloga firmowego i zamieszczać posty w mediach społecznościowych, aby skierować swoje usługi do konkretnej grupy odbiorców. 


W temacie: reklama firmy budowlanej

01 lipiec 2015 - 10:45

Możliwości jest wiele. Można przeznaczyć część budżetu na ulotki dostarczane do skrzynek domowych. Rozdawanie na ulicy najczęściej kończy się wyrzuceniem po drodze do kosza, a jak odbiorca zabierze ze skrzynki do domu to większe szanse, że przeczyta tą ulotkę i zostawi na potem, gdyby szukał akurat firmy oferującej te usługi. Większości pewnie nawet zalegają w domu takie ulotki, leżą zapomniane, a potem boom eureka firma potrzebna i jest ulotka albo przekazują informacje o firmie znajomym.

 

Inną opcją jest marketing internetowy, to najtańsza forma reklamy firmy jeśli zabierzesz się za to sam. Choć zlecić to specjalistom równie warto jeśli nie czujesz się na siłach lub nie posiadasz czasu na takie działania. Możesz założyć profile w mediach społecznościowych jak facebook, twitter, google+ itp. w końcu to też powierzchnie reklamowe, tyle że darmowe. Możesz skorzystać z reklam AdWords, to dobra reklama firmy w internecie, choć są płatne to warto. Sama fraza 'firma budowlana' jest wyszukiwana miesięcznie 4 400 razy w wyszukiwarce, a cena jest dość niska za 1 kliknięcie 2,33 zł obecnie. Inną fraza znów 'usługi remontowo budowlane' wyszukiwane są 1 900 razy w ciągu miesiąca, a koszt za 1 kliknięcie w reklamę wynosi 2,32 zł, także tanio. Czy też 'firma remontowo budowlana' za koszt 1,25 zł, a szukana jest 880 razy w miesiącu. Tego typu fraz jest wiele, dopasowanie ich do wyświetlanej reklamy przynosi natychmiastowe efekty jeśli interesuje Cię promocja firmy w internecie


W temacie: Skuteczny marketing. Od czego zacząć?

01 lipiec 2015 - 10:25

Dokładnie. Ileż to ludzi od razu kasuje e-maile, bo temat był nieciekawy, za długi, nadawca nieznany, albo treść nawet nie wyświetlała się na urządzenie mobilne. Raz, że odbiorca powinien już znać markę, wtedy ma większe zaufanie i taka reklama firmy ma sens, a dwa że należy też optymalizować e-maile, aby było większe dotarcie. Takie działania wiążą się ze stroną internetową firmy, gdzie powinno się pozyskiwać potencjalnych klientów przez subskypcję, możliwość pobrania dokumentu/e-booka, plików itp. Bez strony www nie będzie e-mail marketingu, gdzieś odbiorcy muszą zostać odesłani jeśli promocja firmy w internecie również ma przynieść pozytywne efekty.


W temacie: Jak reklamować małą firmę w sieci?

01 lipiec 2015 - 10:11

Marketing internetowy to już nie to samo narzędzie co kiedyś. Tak samo stało się z mediami społecznościowymi, coraz więcej funkcji to nowe możliwości dla każdej firmy, która chce aby jego promocja firmy w internecie nie przekroczyła budżetu. Gdzie można skupić swoją uwagę na marketing? Chociażby na Google+ dla organicznego wyszukiwania i lokalnej pozycji w wyszukiwarce na 1 stronie dzięki stronie firmowej na G+ oraz dodaniu lokalizacji firmy do map Google. Dodatkowo każdy kto posiada system nawigacji android i korzysta z mapy Google, użytkownik zostanie poinformowany o czasie podróży do firmy, czy będzie jeszcze czynna zanim dojedzie. 


W temacie: Reklama firmy

02 czerwiec 2015 - 12:05

Technik promocji marki jest wiele. Proponujemy budowanie wizerunku marki w internecie poprzez prowadzenie bloga branżowego, profili społecznościowych, pozycjonowanie stron internetowych , co podnosi ruch na stronie internetowej, buduje bazę kontaktów do potencjalnych klientów, stawia fundamenty wiarygodności i zaufania do marki. Nie można zapomnieć o dobrze zaprojektowanej stronie internetowej jako wizytówki firmy w internecie. Mobilne strony internetowe to dziś podstawa, aby dotrzeć do większej liczy odbiorców. Należy pamiętać, że identyfikacja wizualna marki jest również szalenie ważna by wyróżnić się z tłumu konkurencji. Niezapomniany i niezawodny marketing online wspomoże zaangażować oraz zbudować grono fanów marki. Angażujące treści dzięki marketingowi treści (content marketing) przyciągną uwagę potencjalnych klientów.

 

 

Pozdrawiamy

 

Port Biznesu - Agencja reklamowa w Warszawie

 

www.portbiznesu.pl

 

CEzV2qQW8AAS1MI.png

 

CFWgA6CVIAEnai0.png