Gość_Gwarantee, Gość_Oszukany przez x-com - bardzo przepraszamy za wcześniejszy brak odpowiedzi. Nasza firma pośredniczy w procesie reklamacyjnym między osobą zgłaszającą usterkę, a serwisem producenta, jednak czas oczekiwania na rozstrzygnięcie zgłoszenia reklamacyjnego zależy w znacznej części od serwisu gwarancyjnego, który dokonuje naprawy bądź wydaje decyzję o wymianie urządzenia. Chcielibyśmy jednak wyjaśnić opisywane sytuacje, dlatego prosimy o kontakt pod adresem satysfakcja[at]x-kom.pl.
- Kategorie na forum:
- Księgowość|
- Kadry|
- Moja firma|
- Samorząd|
- Logistyka|
- Działy forum:
- Księgowość dla firm·
- Księgowość budżetowa·
- Kadry·
- Biznes·
- Prawo·
- Moto·
- Nieruchomości·
- Samorząd·
- Logistyka