Skocz do zawartości


Magda_H

Rejestracja: 22 sie 2018
Poza forum Ostatnio: paź 15 2018 08:24
-----

Moje posty

W temacie: Wspomaganie efektywności

03 wrzesień 2018 - 13:53

Takie rozwiązania mogą bardzo usprawnić i ułatwić pracę biura, bez zbędnego "przykręcania śruby", o jakim Admin wspomniał. 

np. rozwiązanie eSZOK by CTI sprawdza się w wielu biurach. FV może skanować zarówno biuro, jak i klienci biura. Skany są przetwarzane w tle właśnie przez OCR. Na tym etapie można sprawdzić czy dane są prawidłowo odczytane, jak wszystko się zgadza, wystarczy zatwierdzić taką FV. Niektóre biura dzielą pracę i samą weryfikację odczytanych danych wykonuje osoba o niższych kwalifikacjach, a kwestie stricte księgowania już z gotowymi FV - osoba z doświadczeniem. Jeszcze inni wolą, jak odczytane FV trafiają bezpośrednio do programu księgowego i tam sprawdzają dane. Jest możliwość wyboru. A co do dbałości o sprawną komunikację - też jest na to sposób - poprzez czat dodany do konkretnych FV lub w dodatkowym module. Na pewno komunikacja jest konkretniejsza i nie trzeba przeszukiwać tony segregatorów i dochodzić "o którą FV chodzi". Takie narzędzia przyczyniają się do efektywniejszej i przyjemniejszej pracy ;-) 


W temacie: Nowe technologie zwiększają efektywność biur rachunkowych

24 sierpień 2018 - 14:33

Sprawdza się też eSZOK od CTI - oprócz OCR i programu dla biura jest dodatkowy moduł dla klientów biura, gdzie można przesyłać wygodnie dokumenty. Pliki są przetwarzane w tle i mogą być weryfikowane i zatwierdzane przez pracownika biura lub bezpośrednio trafiać do Rejestru VAT w Optimie. Do tego klienci i biuro mają wgląd do skanów tych samych plików i mogą komunikować się za pomocą czatu nawet w obrębie konkretnej faktury, co obustronnie oszczędza czas na zbędne wyjaśnienia i przeszukiwanie segregatorów :) na bieżąco dochodzą nowe funkcje, jak rozdzielanie i łączenie zeskanowanych plików czy podgląd danych kadrowych. 


W temacie: Jak usprawnić swoją firmę?

22 sierpień 2018 - 13:35

Ze swojej strony polecam system eSZOK (Elektroniczny System Zarządzania Obsługą Klienta) producenta CTI, który bezpośrednio wpływa na usprawnienie i przyspieszenie prac w firmie. Oprogramowanie składa się z aplikacji online dla klientów biura oraz aplikacji stacjonarnej z modułem automatycznego odczytywania danych z faktur dla pracowników biura. Moduły umożliwiają pracę z Comarch Optimą lub niezależnie. Klienci za pomocą intuicyjnego panelu przesyłają dokumenty (za pomocą skanera, bezpośrednio z dysku, czy też po wykonaniu zdjęcia smartfonem). Pliki są zaimportowane do aplikacji w biurze i przetworzone przez moduł OCR. Faktury są dodawane bezpośrednio do rejestru VAT - na tym etapie pracownik biura może sprawdzić dane z odczytanych faktur, a dodatkowo może kontaktować się z klientem w module czatu, jeśli potrzebuje uzupełnienia jakichś informacji do konkretnych faktur. Brak konieczności ręcznego wprowadzania informacji z każdej faktury eliminuje błędy wprowadzania danych, przyspiesza proces księgowania dokumentów i automatyzuje powtarzające się czynności. Moduł czatu z kolei umożliwia szybki przepływ informacji na linii biuro-klient/klient-biuro, co przekłada się bezpośrednio na obustronną oszczędność czasu oraz przejrzystość komunikacji. Po szczegóły i dodatkowe pytania zapraszam do kontaktu :)