Skocz do zawartości


miwiola

Rejestracja: 10 maj 2017
Poza forum Ostatnio: maj 16 2017 10:25
-----

Moje posty

W temacie: Odmowa wypłaty świadczenia za martwe urodzenie dziecka w PZU

10 maj 2017 - 14:22

Witam Pani Elżbieto!
Dziś dzwoniłam do sądu i jeszcze muszę czekać. Generali podobno zwróciło się do sądu o uzasadnienie wyroku. Nie wiem czy to oznacza, ze chcą się odwoływać. Mam zadzwonić w piątek.Jak tylko będę coś wiedziała, to dam znać.Z tego co mówiła sędzina, to mogą się odwoływać, ale i tak nie sądzę, żeby wygrali. W uzasadnieniu wyroku powoływano się na sprzeczność z ustawą o rzeczniku praw dziecka , a tym samym z konstytucją. Ponadto ich przepisy są sprzeczne z panującymi zasadami obyczajowości.Pozdrawiam i czekam dalej.

Witam serdecznie!!!

Mam do Pani ogromną prośbę o informację: jaki finał miała Pani sprawa? Wiem, że minęły 4 lata, ale problem różnych interpretacji i definicji dziecka jest nadal aktualny. Wiele osób, w tym również ja i mój mąż borykamy się z tego rodzaju problemem z TU Generali. 2 maja br. złożyliśmy oboje wnioski o świadczenie z tytułu urodzenia dziecka martwego (9 t.c.) wraz z kserokopią dowodów osobistych i aktem urodzenia dziecka, które urodziło się martwe. Otrzymałam dziś e-maila z prośbą o dosłanie Karty Informacyjnej Leczenia Szpitalnego - standardowa procedura, żeby odmówić ubezpieczonemu z 10 letnim stażem odszkodowania. Zastanawiam się, co zrobić i czy w ogóle pokazywać tę kartę, skoro z góry wiem jakiej odpowiedzi się spodziewać? Zadzwonić tam? Podeprzeć się prawnymi argumentami? Spełnić ich żądania, a potem odwołać się do Rzecznika Ubezpieczonych? Rzecznika Praw Obywatelskich? Rzecznika Praw Dziecka? Sądu? Będę wdzięczna za chęć podzielenia się Państwa doświadczeniem w temu podobnych sprawach.