Skocz do zawartości


newslettery


wróć do serwisu Moja Firma 6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Aleks

Guest_Aleks
  • Goście

Napisano 16 styczeń 2013 - 12:57

Co sądzicie o newsletterach? Jest sens tworzyć bazę mailingową? Czy jest to dobry sposób na dotarcie do klienta?

#2 bazyliczek

bazyliczek

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 148 postów

Napisano 16 styczeń 2013 - 13:05

Wysyłanie newsletterów jest jak najbardziej przydatne. Problemem jest jednak uzyskanie dużej liczby odbiorców. Co więcej newslettery często nie są otwierane przez adresatów. Bardzo dobrym wynikiem jest klikalność w granicach 15 %

#3 komandor

komandor

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 19 postów

Napisano 04 styczeń 2014 - 12:23

Mailing to najbardziej skuteczna forma reklamy w internecie obok pozycjonowania w wyszukiwarce i linków płatnych Adwords. Natomiast faktem jest, że wymaga ona czasu na zbudowanie sensownej bazy adresów. Nie ma sensu kupować szemranych baz danych na Allegro czy w innych podejżanych miejscach. Jeśli kilkadziesiąt - kilkaset tysięcy adresów kosztuje 100 - 500 zł to wiadomo, że są to adresy zczytane ze stron bez zgody na wysyłkę. Mailing do takiej bazy to najzwyklejszy SPAM i na 99% nie przyspoży nam nawet 1 klienta. Szkoda czasu pieniędzy i reputacji marki.

 

Zainteresowanym plecam poradnik Jak budować bazy mailingowe.



#4 Krzysztof_G

Krzysztof_G

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 63 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 12 maj 2014 - 17:47

Też jestem zdania, że mailing jest bardzo skuteczny - jeżeli oczywiście właściwie się wykorzystuje to narzędzie. Dla osób, które na co dzień się zajmują tą tematyką na pewno przydatna okaże się ta konferencja M@il My Day mająca miejsce w Warszawie od 20 do 21.05. Zaproszeni goście jak Filip Kłodawski czy Paweł Tkaczyk na pewno skutecznie wyjaśnią różne aspekty tej formy promocji i reklamy, jak również na konkretnych przykładach pokażą jak warto lub nie wykorzystywać mailing. Zgłaszać się można na stronie www.mailmyday.pl



#5 Guest_charlie

Guest_charlie
  • Goście

Napisano 30 maj 2014 - 15:17

Też jestem za. tylko trzeba robić to z głową, żeby listy od nas nie wyladowały u klienta w SPAMIE



#6 Steffi

Steffi

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 28 lipiec 2014 - 21:42

Warto także zainwestowac w emailing - najlepiej od samego początku działalności budować listę subskrypcyjną. FreshMail jest idealny na poczatek: ma dużą bibliotekę materiałów edukacyjnych, jest intuicyjny i do tego jest za darmo.



#7 Sobi

Sobi

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 893 postów
  • LokalizacjaWwa

Napisano 28 lipiec 2014 - 22:50

Jak jest coś za darmo to prosze nie liczyć, że będzie to wiarygodne źródło. Firmy takie jak wskazana powyżej niestety ściąga adresy emailowe z wielu stron internetowych i same tworzą bazy do wysyłki. Nie trzeba wspominać, że jeżeli baza mailowa jest słabej jakości -to żadna reklama newsletterowa nie będize skuteczna.

 

Lepiej zainwestować w firmę, która posiada już bazę. Ważne jest profilowanie tych osób, jakie zapisayły się do bazy. Jeżeli mamy bazę, która składa się z adresów ogólnodosteonych - bo na takie adresy można wysłać maile bez problemu, to efekt będzie mizerny.

 

Kwestie prawne

Pamiętajmy aby nie wysyłać niezamówionych informacji handlowych drogą elektroniczną. Odbiorca musi wyrazić na to zgodę.

 

Każdy newsletter, oferta skierowany poprzez mail powinien mieć (najlepiej klikalny) link z możliwością wypisania się z newslettera.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy