Skocz do zawartości

jaki program księgowy?

wróć do serwisu Księgowość 120 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_eva

Guest_eva
  • Goście

Napisano 02 styczeń 2013 - 14:40

właśnie noszę się z zamiarem założenia biura rachunkowego i proszę doświadczone księgowe o opinię, który z programów jest najlepszy: symfonia, lefthand, insert, a może coś innego? dodam, że zamierzam prowadzić: książkę przychodów i rozchodów, pełną księgowość i ryczałt

#2 Guest_nollena

Guest_nollena
  • Goście

Napisano 02 styczeń 2013 - 18:45

właśnie noszę się z zamiarem założenia biura rachunkowego i proszę doświadczone księgowe o opinię, który z programów jest najlepszy: symfonia, lefthand, insert, a może coś innego? dodam, że zamierzam prowadzić: książkę przychodów i rozchodów, pełną księgowość i ryczałt

Polecam WF-Fakir Asseco Wapro do ksiąg handlowych a do KP i R KaPerZ całą odpowiedzialnością polecam te programy.Jestem księgową z 25 letnim doświadczeniem i pracowałam na wielu programach takich jak Raks, Symfonia . Polsystem, Rewizor.R-2Żaden nie dorównuje Fakirowi.Jest SUPER .Jest bardzo przyjazny, szybki i łatwy w obsłudze.

#3 basia123

basia123

Użytkownik

• Członkowie
  • PipPip
  • 10 postów

Napisano 04 styczeń 2013 - 18:27

Ja proponuję coś czego używam sama i z czego jestem bardzo zadowolona. A mianowicie lefthand.pl. Program bardzo profesjonalny a zarazem bardzo prosty w obsłudze. W dodatku firma co jakiś czas organizuje kursy dotyczące obsługi, także w razie jakichkolwiek problemów jest i pomoc.

#4 Guest_Jan

Guest_Jan
  • Goście

Napisano 11 styczeń 2013 - 11:11

Fakt, program księgowy radzi sobie z nadmiarem zleceń. Obecnie pracuję na KPiR firmy Verico - jest też możliwość testowania trailu. Służy do prowadzenia uproszczonej księgowości małych i średnich firm i jest na prawdę łatwy w obsłudze.

#5 Guest_Grażyna

Guest_Grażyna
  • Goście

Napisano 12 styczeń 2013 - 00:14