Skocz do zawartości

Zdjęcie

Fotografia. Jak założyć małą firmę?

firma fotografia punkt fotograficzny jednoosobowa firma

wróć do serwisu Moja Firma 4 odpowiedzi w tym temacie

#1 allemojstyl

allemojstyl

Nowy użytkownik

• Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 23 maj 2013 - 18:33

Witam serdecznie. Mam dobry pomysł na mały biznes lecz jestem zielony w sprawach zakładania firmy, papierkowych itp, dlatego zwracam się o pomoc. Mianowicie chciałbym zrobić w parku linowym punkt fotograficzny. Robić zdjęcia ludziom korzystającym z atrakcji, drukować je na miejscu i sprzedawać. Od czego zacząć? Co jest mi potrzebne do założenia takiego małego biznesu? Na jakie koszty trzeba się przygotować by wystartować (cały sprzęt do fotografii posiadam). Kolega kiedyś był tam kierownikiem więc pomoże mi dogadać się z właścicielem parku. Będę bardzo wdzięczny za każdą pomoc. Pozdrawiam

#2 AntoniZ

AntoniZ

Użytkownik

• Członkowie
  • PipPip
  • 20 postów

Napisano 28 maj 2013 - 11:47

rozejrzyj się, za akademickimi inkubatorami przedsiębiorczości, koszty około 250pln, dobre jak na jednoosobową działalnosć

#3 Guest_antek

Guest_antek
  • Goście

Napisano 25 kwiecień 2014 - 12:21

też się zastanawiam, żeby dorabiać na usługach fotograficznych, mam dobry sprzęt fotograficzny m.in z http://panoramichead-shop.com/ więc mam jak robić świetne zdjęcia

#4 kawartt23

kawartt23

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 196 postów

Napisano 03 grudzień 2018 - 15:14

Polecam poczytać co to są Packshoty Warszawa i zacząć ich realizację. Według mnie to jedna z najlepszych for na zarobienie pieniędzy w obecnych czasach. Zdjęcia produktowe są na topie.

#5 Jarecki85

Jarecki85

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 238 postów
  • LokalizacjaKatowice

Napisano 25 styczeń 2019 - 09:19