Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Zdjęcie

Podstawy promocji firm w Internecie


wróć do serwisu Moja Firma 20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moja Firma

Admin Moja Firma

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 103250 postów

Napisano 14 marzec 2012 - 10:52

Pytanie o zasadność promocji w Internecie przestało być aktualne. Internet często okazuje się narzędziem marketingowym bardziej skutecznym niż TV i prasa. Wyraźnie wzrasta liczba firm, które postrzegają Internet jako ważny kanał komunikacji marketingowej i przeznaczają coraz większe środki na promocję internetową. Obecnie zamiast pytać, czy warto się promować w Internecie, trzeba zapytać o obszary i techniki skutecznego marketingu internetowego. Poniżej omówienie najbardziej opłacalnych miejsc promocji. Powrót do artykułu: Podstawy promocji firm w Internecie

#2 Guest_Aloizy

Guest_Aloizy
  • Goście

Napisano 15 marzec 2012 - 14:06

Działania marketingowe w internecie są prowadzone na większą skale, trafiaja do większej liczby potencjalnych klientów. Ale dobrym sposobem na utrzymanie częstotliwości naszej reklamy jest kooperacja kilku firm bądz tez portali dzięki temu mamy wsparcie i jestesmy silnieisi na rynku.

#3 Guest_fun_run

Guest_fun_run
  • Goście

Napisano 02 czerwiec 2012 - 15:10

no tak promocja w Internecie jest bardzo skuteczna, ale po warunkiem, że jest dobrze przeprowadzona. Myślę, że warto jest łączyć działania w sieci. Profil na facebooku, marketing szeptany, pozycjonowanie może blog, artykuł, jak czyni to Advanced Art. Tylko dobór odpowiednich narzędzi zależy od zakresy naszej działalności.

#4 partner enova

partner enova

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 108 postów

Napisano 19 lipiec 2012 - 16:00

hehe:) wg mnie nie przedstawiono wielu innych możliwości reklamy w internecie. Poza tym bardzo wiele zależy od profilu firmy, dla jednej Fb będzie dobrym miejscem reklamy, inne natomiast nic na tym nie skorzystają.Dalej pozycjonowanie: tutaj też zależy od umiejętności pozycjonujących- umiejętność to nie tylko wywindowanie strony do top 10 wyszukiwarki, ale raczej takie dobranie słów kluczowych że strona będzie docierała do odpowiednich odbiorców. ( wiem bo sam m.in tym się zajmuję).Niejednokrotnie sukces w reklamie internetowej liczy się poprzez liczbę wejść na stronę- co niby ma przekładać się na zainteresowaniem daną firmą, czy produktem.O reklamie w internecie można dyskutować bardzo wiele, na pewno można powiedzieć jedno- bardzo mało firm na tą chwile efektywnie korzysta z tego środka komunikacji.
Zakup u nas: najlepszy program dla księgowych

#5 Guest_dzidek

Guest_dzidek
  • Goście

Napisano 01 październik 2012 - 18:54

najlepszą formą promocji w internecie jest pozycjonowanie, i warto zlecić te działania fachowcom, profesjonalne podejście do sprawy powinno przynieść oczekiwany skutek. samemu lepiej się nie bawić z pozycjonowanie, to może przynieść więcej strat niż korzyści.

#6 Guest_prulec

Guest_prulec
  • Goście

Napisano 05 grudzień 2012 - 13:11

Moja firma jest promowana przez zewnętrzną agencję z Łodzi, Funkymedia. Przede wszystkim - widać efekty ich pracy, gdyż rzeczywiście zarówno z pozycjonowania, jak i facebooka, mamy całkiem niezłe pieniądze. Najważniejsze, że inwestycja zwraca się z nawiązką. Bardzo ważna jest również jakość strony internetowej. U nas wymiana serwisu powiększyła efektywność o 100%, a już naprawdę mieliśmy problemy.

#7 Guest_madalec

Guest_madalec
  • Goście

Napisano 06 grudzień 2012 - 12:50

Żadne podstawy promocji w sieci kompletnie nic tutaj nie dadzą. Jeśli nie macie doświadczonej osoby, która będzie realizowała całą kampanię marketingową na wysokim poziomie, to nie liczcie na pączki. Ja również prace zaleciłem na zewnątrz. Nie można się nauczyć w kilka dni pozycjonowania, ani marketingu w społecznościach. Wręcz można sobie zaszkodzić - co wiem po własnych próbach pozycjonowania. Niestety.

#8 Guest_Fanatyk

Guest_Fanatyk
  • Goście

Napisano 15 luty 2013 - 09:45

Dlatego najlepiej jest zainwestować w usługi firm, które zajmują się tym na co dzień. Zapłacisz kilka stów firmie netimage, ale przynajmniej będziesz miał pewność, że pozycjonowanie zostanie wykonane dobrze, a nie będzie totalnym crapem.

#9 komandor

komandor

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 19 postów

Napisano 23 grudzień 2013 - 22:14

Ciekawy artykuł zmuszajacy do reflekcji. Moje zdanie jest takie, że nie ma jednej idealnej formy reklamy internetowej. Wszystko zależne jest od grupy docelowej, produktu, budżetu. Z doświadczenia wiem, że dobrze sprawdza się połączenie seo, adsense, mailingu, social media. Polecam inny interesujący wpis z cyklu: Skuteczna reklama w internecie.



#10 Guest_Andrzej Miłek

Guest_Andrzej Miłek
  • Goście

Napisano 29 kwiecień 2014 - 14:26

Ja korzystam z usług agencji marketingowej biztarget.pl i jestem niezwykle zadowolony z wydajnej i efektywnej naszej współpracy. Polecam!



#11 Guest_Magda

Guest_Magda
  • Goście

Napisano 16 maj 2014 - 09:27

Ciekawy artykuł zmuszajacy do reflekcji. Moje zdanie jest takie, że nie ma jednej idealnej formy reklamy internetowej. Wszystko zależne jest od grupy docelowej, produktu, budżetu. Z doświadczenia wiem, że dobrze sprawdza się połączenie seo, adsense, mailingu, social media. Polecam inny interesujący wpis z cyklu: Skuteczna reklama w internecie.

w pełni się zgadzam, że skuteczna kampania reklamowa w sieci zalezy od wielu czynników; jednak w takim wypadku należy się zastanowić nad kosztami takiej "kompleksowej" promocji - trzeba zsumować koszty za seo, za adwordsy, za fanpejdż...
dlatego moje pytanie jest nastepujące - czy opłca się "inwestować" w darmowe katalogi stron, takie jak wszystkim znane firmy.net, biznesbox.com, panoramafirm itd? myśicie, że obcięcie kosztów przyniesie dobre efekty?



#12 Guest_Ann

Guest_Ann
  • Goście

Napisano 30 czerwiec 2014 - 15:49

Jest mnóstwo możliwości. Począwszy od katalogów firm, poprzez strony umożliwiające założenie firmowej podstrony. Sporo jest darmowych. Akurat w tym wypadku nie zaszkodzi dodawać ofert do wielu portali, bo szczególnie na początku działalności działa efekt skali. Tylko szukać, wybierać i... czytać dokładnie regulamin smile.png Żeby nie było niespodzianek i ukrytych kosztów. Sama zaczynam działać. I wiem, że jest sporo haczyków, ale też już trafiłam na zaufanych partnetów, jak portal ogłoszeniowy biznes2biznes.com.



#13 Guest_iron

Guest_iron
  • Goście

Napisano 30 październik 2014 - 15:31

Jest mnóstwo możliwości. Począwszy od katalogów firm, poprzez strony umożliwiające założenie firmowej podstrony. Sporo jest darmowych. Akurat w tym wypadku nie zaszkodzi dodawać ofert do wielu portali, bo szczególnie na początku działalności działa efekt skali. Tylko szukać, wybierać i... czytać dokładnie regulamin smile.png Żeby nie było niespodzianek i ukrytych kosztów. Sama zaczynam działać. I wiem, że jest sporo haczyków, ale też już trafiłam na zaufanych partnetów, jak portal ogłoszeniowy biznes2biznes.com.

Z tymi portalami to nie ma co przesadzać, prawda jest taka, że Google ceni teraz treść. Na początek: trzeba zadbać o tym by na stronie była wartościowa treść. Katalogi tylko HQ, bez spamu. Warto też tworzyć unikalne i wartościowe treści i dzielić się nimi z użytkownikami internetu. Z własnego doświadczenia wiem, że warto dodawać artykuły do serwisów z przedrukami np. publikuj.org, przy większym budżecie mogą to być artykuły sponsorowane.



#14 Guest_Lab Interactive

Guest_Lab Interactive
  • Goście

Napisano 19 styczeń 2015 - 10:08

Marketing internetowy zdobywa coraz większy procent rynku reklamowego. Dzięki możliwości interakcji z odbiorcą taka forma reklamy jest lepiej odbierana przez klientów. Może być ona też poza kanałem przekazywania treści, metodą na badanie rynku, potrzeb klientów i ich reakcji w czasie rzeczywistym na nasze działania. Jeśli potrzebują Państwo pomocy w obsłudze marketingowej w internecie zapraszam do kontaktu z naszą agencją Lab Interactive. Prowadzimy kompleksową obsługę e-marketingową. Tworzymy i pozycjonujemy strony internetowe, zajmujemy się marketingiem rekomendacji, prowadzimy kanały social media. Chętnie pomożemy w tym aby o firmie było głośno w internecie.

#15 Guest_Daro

Guest_Daro
  • Goście

Napisano 16 grudzień 2015 - 12:47

Ostatnio szukałam podobnych informacji w Interecie i trafiłam na taki darmowy poradnik- guide.zapizap.com/informacja-o-poradniku Co prawda dotyczy on konkretnej branży- turystycznej, ale te wskazówki dotyczą ogólnie biznesu, także warto poczytać. Ja sobie uświadomiłam ile błędów popełniłam na początku swoich marketingowych działań, ale teraz już jst lepiej. Nie ma na pewno jednego sktezego sposobu na reklamę w sieci, trzea się ardziej postarać ;)

 



#16 Guest_JOlka

Guest_JOlka
  • Goście

Napisano 22 grudzień 2015 - 11:29

Ostatnio szukałam podobnych informacji w Interecie i trafiłam na taki darmowy poradnik- guide.zapizap.com/informacja-o-poradniku Co prawda dotyczy on konkretnej branży- turystycznej, ale te wskazówki dotyczą ogólnie biznesu, także warto poczytać. Ja sobie uświadomiłam ile błędów popełniłam na początku swoich marketingowych działań, ale teraz już jst lepiej. Nie ma na pewno jednego sktezego sposobu na reklamę w sieci, trzea się ardziej postarać wink.png

Zgadzam się, że nie ma jednego skutecznego sposobu na reklamę, a poradnik całkiem do rzeczy. Właśnie przeczytałam i na pewno jeszcze do niego wrócę.



#17 Naster

Naster

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 956 postów

Napisano 12 wrzesień 2018 - 20:31

Nie mam czasu zajmować się jednocześnie marketingiem w swojej firmie, jak również jej prowadzaniem, dlatego kwestie związane z jej reklamą powierzam https://solv.pl, ta agencja interaktywna już nie raz pokazała, że warto im powierzyć swoje kampanie, dlatego nigdy nie mam ku temu obaw. 



#18 fashion.victim

fashion.victim

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 1299 postów

Napisano 13 wrzesień 2018 - 12:35

Zazwyczaj rzeczywiście zajmują się tą kwestią przede wszystkim firmy marketingowe



#19 JarekDon

JarekDon

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 572 postów

Napisano 25 listopad 2020 - 15:34

Jeżeli jeszcze nie udało Wam się podjąć konkretnej decyzji w zakresie skutecznego doboru działań marketingu internetowego to koniecznie powinniście zwrócić uwagę na ofertę przygotowaną przez iWizerunek https://iwizerunek.pl/ w przypadku których będziecie mogli liczyć na profesjonalne podejście do potrzeb klienta, ciekawie prowadzone kampanie które również co ważne jest kluczowe jeśli chcecie skutecznie docierać do nowych osób i skutecznie sprzedawać. Pozdrawiam serdecznie!



#20 Martta

Martta

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 22 postów

Napisano 27 listopad 2020 - 15:48

Promocja firmy w Internecie wiąże ze sobą szereg działań. Warto zwrócić szczególną uwagę na social media, ponieważ to one w dzisiejszych czas odgrywają dużą role w promocji. Dopasowanie odpowiednich fraz kluczowych, redagowanie znaczących wpisów, odpowiednia grafika. Nie są to proste zadania i w dodatku są bardzo czasochłonne. Żeby promocja była efektywna należy podejść do niej z pełnym zaangażowaniem. Mała inwestycja w SEO na pewno przyniesie zdumiewające efekty.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych