Skocz do zawartości


Jaka reklama w internecie?


wróć do serwisu Moja Firma 64 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Andy

Guest_Andy
  • Goście

Napisano 26 wrzesień 2012 - 12:13

Witam,Znacie jakiś ciekawy, oryginalny sposób w internecie na zareklamowanie się, tak aby nie wydawać fortuny na to. Na jakie reklamy zwracać uwagę? Jaka droga może okazać się skuteczna w promocji firmy z branży odzieżowej. Strona internetowa jest w trakcie realizacji. Będzie mi bardzo miło wysłuchać Waszych opinii.

#2 single_lady

single_lady

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 26 wrzesień 2012 - 18:42

Ja jestem za marketingiem internetowym:

    [*]Reklama banerowa
    [*]Pay Per Click
    [*]E-mail marketing
    [*]Marketing wirusowy
    [*]Schematyczne rodzaje stron
    [/list]Więcej na temat marketingu w Sieci przeczytasz tutaj: poradnik.wfirma.pl/-marketing-internetowy0. Uważam że tradycyjne formy również są ok.

#3 Guest_sonar

Guest_sonar
  • Goście

Napisano 27 wrzesień 2012 - 09:23

Moim zdaniem trzeba nieco zainwestować w reklamę, żeby później czerpać profity ze sprzedaży swoich produktów lub usług. Samemu bezpłatnie można jedynie popisać na forum, ale niekiedy może to mieć negatywny wpływ na postrzeganie marki.Według mnie najtrfniejszą metodą reklamy są linki sponsorowane tzw. Adwords oraz FB Fanpage.

#4 Guest_Andy

Guest_Andy
  • Goście

Napisano 27 wrzesień 2012 - 13:10

Co jest lepsze linki sponsorowane czy może pozycjonowanie? Myślisz, że Facebook to dobra forma?

#5 Guest_internet-image

Guest_internet-image
  • Goście

Napisano 28 wrzesień 2012 - 09:09

Najpopularniejszą formą marketingu jest pozycjonowanie, która wpływa na jak najwyższe ulokowanie Twojej strony w wynikach wyszukiwania w Googlu. Najwyższe pozycje na pierwsze stronie (top10) gwarantują pozyskanie nowych klientów i zwiększenie wejść na stronę. Wyniki organiczne są traktowane bardziej wiarygodniej od linków sponsorowanych. Decydując się na pozycjonowanie zazwyczaj płacisz za efekt, który jest osiągany po kilkunastu dniach. Niekiedy bywają nieprzewidywalne poprzez zmieniane algorytmy przez Googla.Jeśli chodzi o linki sponsorowane to pierwsze trzy pozycje mają podobną klikalność do wyników organicznych top3. Są również wyświetlane po prawej stronie wyników wyszukiwania. Efekt działania jest widoczny zaraz po uruchomieniu kampanii. Koszt możemy dowolnie modyfikować, mamy duże możliwości co do konfiguracji kampanii. Płacimy głównie za kliknięcia. AdWordsy w połączeniu z Google Analytics, dają możliwość analizy danych, skutecznej optymalizacji kosztów (zaznaczam, iż kampania musi być prawidłowo wykonana w celu osiągnięcia dobrego efektu). Minusem jest to, iż niekiedy bardzo ciężko jest dogadać się z administracją Googla.Co do Facebooka to FanPage świetnie nadaje się do gromadzenia fanów marki, tworzenia oddanej społeczności. Dzięki portalowi możesz wchodzić w długoterminową interakcję z fanami tworząc konkursy, promocję, rabaty.Zaletą Facebooka jest jego reklama F Ads w wersji graficznej pojawiająca się po prawej stronie ekranu. Dzięki niej można precyzyjnie określić swoją grupę docelową (wiek, lokalizacja, zainteresowania, płeć, wykształcenie) Jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat form reklamy w internecie to niedawno założyłem swój blog i zapraszam do zapoznania się: internet-image.pl/blog/

#6 Marika

Marika

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 28 wrzesień 2012 - 09:34

Zgadzam się z moimi przedmówcami. Ja w pierwszej kolejności postawiłabym na FB. Budowanie swojego Fan page a co za tym idzie, pokazanie społeczności kim jesteśmy, jakie mamy produkty i jak wiele osób nas już lubi. Jest to także wyrabianie sobie brand-u. W drugiej kolejności, zainwestowałabym w marketing szeptany (koszt niewielki). Pozycjonowanie Twojej strony jest świetnym ruchem marketingowym ale też kosztownym. Bannery reklamowe na innych stronach- tak ale pod warunkiem że będą zwracały uwagę na "coś" szczególnego użytkowników netu. E-mail marketing - jak dla mnie stary i już mało skuteczny sposób. Wiele osób traktuje go jako SPAM. Chyba że, meile z ofertą wysyłane są do konkretnej grupy docelowej (czytaj:zainteresowanych osób:).

Internet-image, piszesz " zazwyczaj płacisz za efekt, który jest osiągany po kilkunastu dniach" w kwestii pozycjonowania. Ale jaki efekt? Wzrost pozycji w seprach o 1-3 pozycje??? Nie oszukujmy się, że nawet pozycjonowanie średnio popularnych fraz trwa dłużej. No chyba, że masz cud metodę o której nikt nigdy nie słyszałDołączona grafika Chętnie o niej przeczytam.
Pamiętaj aby odnowić swój certyfikat kwalifikowany oraz zadbać
o odpowiedni system informatyczny dla swojej firmy!

#7 Guest_internet-image

Guest_internet-image
  • Goście

Napisano 28 wrzesień 2012 - 14:57

Droga Mariko mówię tutaj o pozycji przynajmniej top10. Pewna anegdota mówi o tym, że morderstwo najlepiej ukryć na drugiej stronie w googlu, bo praktycznie nikt już tam nie zagląda. Pozycjonowanie z reguły zajmuje od 1msc do 2 msc i to jest ten standardowy czas oczekiwania na efekt. Aczkolwiek są pewne mega trudne metody (wręcz magiczne) dzięki, którym można wykonać to w kilkanaście dni. Uwierz jest to osiągalne Dołączona grafika
Z kolei opcję reklamy na banerach reklamowych to bym z góry odrzucił. Marny przynosi efekt. Uważam, można lepiej spożytkować fundusz na reklamę. Jeśli chodzi o buzz marketing to jedynie może odnieść sukces, gdy jest wykonywany z głową.

#8 Guest_Andy

Guest_Andy
  • Goście

Napisano 01 październik 2012 - 10:54

Jeśli chodzi o buzz marketing to jedynie może odnieść sukces, gdy jest wykonywany z głową.

TZN.?

#9 Guest_internet-image

Guest_internet-image
  • Goście

Napisano 02 październik 2012 - 11:30

Buzz marketing jest dobrą formą promocji tylko wtedy gdy jest profesjonalnie prowadzony. Na całą kampanie składa się przede wszystkim merytoryczne przygotowanie, wiedza copywriterów, rozeznanie na rynku konkurencji oraz dobra znajomość produktu/usługi.A także loginy z wieloletnią historią, dużą ilością wpisów.Patrząc na niektóre posty, a właściwie wklejane linki zamieszczane przez studentów na wielu forach uważam, że mało ma to wspólnego z "szeptanką". Jest to traktowane jako SPAM i usuwane z for. Może niekiedy przynieść odwrotny efekt. System ich pracy przeważnie opiera się na stawce 1post - 1zł. O kampaniach za 4 tys. przyznam się, że nie słyszałem, ale jest to możliwe w dzisiejszych czasach. Koszt standardowej kampanii wynosi do 700-1000 zł.

#10 Guest_szept

Guest_szept
  • Goście

Napisano 03 październik 2012 - 11:03

Ciekawa rozmowa o szeptance wywiązała się na tutaj; biznesforum.pl/marketing-szeptany-vt101561.html#p430668

#11 tycjanrak

tycjanrak

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 03 październik 2012 - 15:07

Przede wszystkim na początku niezbędna jest solidna analiza techniczna rynku - złoto takie np do rozreklamowania wymaga innych pokładów sił i nakładów finansowych do promocji. W interneci niezbędne jest jakościowe podejście, nie ma sensu pakować bezmyślnie pieniędzy w słaby projekt. Trzeba dokładnie spawdzić rynek pod kątem konkurencji i potencjalnych strat i zysków.

#12 Marika

Marika

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 05 październik 2012 - 10:13

"Aczkolwiek są pewne mega trudne metody (wręcz magiczne) dzięki, którym można wykonać to w kilkanaście dni. Uwierz jest to osiągalne Dołączona grafika"

Internet-image, doskonale o tym wiem, ale też obydwoje wiemy, że w późniejszym czasie może to magiczne pozycjonowanie przynieść zupełnie odwrotny efekt.

Zgadzam się również z tym, że Buzz marketing daje dobre efekty jeśli jest profesjonalnie wykonywany. Takie pisanie postów, byle by były to strata pieniędzy.
Pamiętaj aby odnowić swój certyfikat kwalifikowany oraz zadbać
o odpowiedni system informatyczny dla swojej firmy!

#13 jankes

jankes

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 10 październik 2012 - 13:27

Ja np. z rok temu, gdy miałem stronę i zajmowałem się sprzedażą produktów, to jako formę reklamy wykorzystywałem serwisy oferujące darmowe zamieszczanie ogłoszeń. Miałem od znajomego taką ich listę i na każdym z nich zamieszczałem darmowe ogłoszenia - oczywiście nie każdego produktu osobno, ale ogólnie charakterystykę sklepu i link do niego. Dzięki temu miałem naprawdę sporo klientów, którzy pochodzili właśnie z takich portali. Ogólnie dodanie ogłoszeń zajmowało mi z 1 godzinę (a nie robiłem tego codziennie) i z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że było warto.

#14 Einojuhani

Einojuhani

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 11 październik 2012 - 21:17

Witam,Znacie jakiś ciekawy, oryginalny sposób w internecie na zareklamowanie się, tak aby nie wydawać fortuny na to. Na jakie reklamy zwracać uwagę? Jaka droga może okazać się skuteczna w promocji firmy z branży odzieżowej. Strona internetowa jest w trakcie realizacji. Będzie mi bardzo miło wysłuchać Waszych opinii.

moim skromnym zdaniem powinieneś pojsc w kierunku nowych form promocji, na przyklad w: spolecznosciowke. to taka trochę zabawa kotka z myszka ale mega efektywna. jezeli masz jakies tam środki ktore możesz przeznaczyć na szkolenie to polecam te organizowane pzrez premium consulting ( premium-consulting.pl/oferta/social-media-marketing/) zafundowałem to sobie jakis czas temu no i niechcący dostałem do reki fajne narzędzie

#15 Guest_Mgiełka

Guest_Mgiełka
  • Goście

Napisano 26 październik 2012 - 14:03

moim skromnym zdaniem powinieneś pojsc w kierunku nowych form promocji, na przyklad w: spolecznosciowke.

Czy mówisz tu na przykład o FB? To już nie jest nowa metoda promocji ale wciąż aktualna i wykorzystywana, zgadzam się że z dobrymi efektami.

#16 Caroline

Caroline

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 03 listopad 2012 - 23:27

Społecznościówka to obowiązek, ale trzeba pamiętać, że to głównie kwestie wizerunkowe nie sprzedażowe. Chociaż z drugiej strony powstają teraz narzędzia w social mediach do wsparcia sprzedaży.
Miejsce doskonałe na imprezę firmową - Promenada nad Zalewem Zegrzyńskim

#17 Guest_kabima

Guest_kabima
  • Goście

Napisano 07 grudzień 2012 - 13:16

Fajne efekty daje pozycjonowanie i działaniania na Facebooku. To zlecam na zewnątrz - agencji Funkymedia.Marketing szeptany trudno mi oceniać, ale na pewno mam zamiar w najbliższym czasie z tego skorzystać. Testujemy każdy rodzaj promocji i jeśli tylko przyniesie ona nam zyski to będziemy próbować wprowadzać na stałe. Sama zmiana grafiki na nową mocno nam powiększyła efektywność co świadczy o tym, jak mocno ludzie zwracają na ten temat uwagę.

#18 Guest_gibon

Guest_gibon
  • Goście

Napisano 11 grudzień 2012 - 13:09

A czy możesz jakoś liczbowo pokazać jakie macie efekty z pozycjonowania? Ile wydajecie na działania i ilu macie z tego klientów?Niby chcieliśmy skorzystać, ale obawiam się długiej umowy.

#19 Guest_karolcia

Guest_karolcia
  • Goście

Napisano 12 styczeń 2013 - 05:50

Moim zdaniem ważne jest żeby twój potencjalny klient mógł cię znaleźć, wiec jeżeli nie ma się strony internetowej to chociaż warto wizytówki sobie zrobić np: w katalogach firm Katalogfirm.pro, dzięki temu jest się tez wyżej w wynikach google

#20 Guest_Dragon

Guest_Dragon
  • Goście

Napisano 08 luty 2013 - 11:07

Pozycjonowanie. To zdecydowanie najlepszy sposób ponieważ im wyżej twoja strona znajdzie się przy danej frazie w google, tym większe prawdopodbieństwo, że dany klient na nią trafi. To prosta zależność tak naprawdę. Warto więc zainwestować troszkę i skorzystać z usług zewnętrznej firmy, która się tym zajmuje jak np. netimage.pl



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych