Kategorie
Skocz do zawartości

zakres obowiązków sprzątaczki??


Gość aska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

II. CZĘŚĆ SZCZEGÓŁOWA:ZADANIA I CZYNNOŚCI WYKONYWANE PRZEZ PRACOWNIKA:1. Utrzymywanie w należytej czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń, najbliższego otoczenia przed wejściem do budynków oraz pomieszczenia do przechowywania urządzeń i środków przeznaczonych do sprzątania, tj.:- zamiatanie, mycie i dezynfekcja podłóg,- odkurzanie i pranie wykładzin, tapicerki krzeseł i foteli,- wycieranie kurzu w meblach i na meblach, na parapetach telefonicznych, urządzeniach elektrycznych i sprzęcie komputerowym (z wyłączeniem monitorów), z parapetów i grzejników, obrazów,- usuwanie zabrudzeń z przeszkleń w meblach, gablotach, drzwiach, lamp,- mycie, czyszczenie i odkażanie umywalek, brodzików, armatury i urządzeń sanitarnych w toaletach i łazienkach,- mycie dozowników do mydła i ręczników oraz luster,- mycie balustrady schodów, ścian pokrytych glazurą, kabin prysznicowych, drzwi i ościeżnic oraz okien,- mycie urządzeń kuchennych i dystrybutora do wody,- stałe doglądanie i uzupełnianie braków środków sanitarno-higienicznych w toaletach, łazienkach i kuchni,- opróżnianie koszy na śmieci w trakcie sprzątania pomieszczeń do wskazanych zbiorczych pojemników,- sprzątanie pomieszczeń dodatkowych w czasie pełnienia zastępstwa na czas nieobecności w pracy innej sprzątaczki,- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.Poszczególne czynności powinny być wykonywane z taka częstotliwością, aby przydzielone do sprzątania pomieszczenia i teren przed wejściem do budynków, były utrzymane w nienagannym porządku i czystości.2. Właściwe i oszczędne używanie powierzonego sprzętu i środków potrzebnych do utrzymania czystości.3. Zgłaszanie przełożonemu zauważonych awarii, uszkodzeń w urządzeniach i pomieszczeniach.4. Współpraca z drugim pracownikiem sprzątającym, a także z użytkownikami pomieszczeń poprzez natychmiastowe reagowanie na bieżące potrzeby przez nich zgłoszone.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Czy aby nie za dużo tych obowiązków na jedną osobę, może ktoś zajmie się i ustali jaki metraż przysługuje na osobę sprzątającą bo ja na przykład mam 2000 metrów, o ile wiem to nie ma żadnej ustawy ani przepisu. Jeżeli ktoś ma wiedzę na ten temat to proszę o napisanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dwoch latach pracy w jednostce samorzadowej z dniem 31 stycznia wygasa mi umowa o prace,prponuja mi umowe zlecenie w wyznaczonych godzinach pracy w tym samym urzedzie.Pytanie czy to jest zlecenie czy umowa o prace? PROSZE O SZYBKA ODPOWIEDZ-DZIEKI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Zależy w jakim stanie są te fugi, bo jak bardzo zapuszczone to nie zazdroszczę, o ile wiem to nie ma specjalnych ekip do odnawiania fug, a nawet i środków dobrych bo to co dostajemy to albo badziewie albo przeterminowane, a jeżeli chodzi o zakres obowiązków to jest paranoja bo ja mam mycie okien przynajmniej raz w miesiącu a okien około 60 to wychodzi na to że nic innego nie można zrobić tylko myć okna
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
Jesteśmy sprzataczkami w szkole podstawowej.Oprócz zakresu obowiazków przedstawionych przez Monika ,jesteśmy zobowiązane przez dyrekcję szkoły do sprzatania tzw."rejonów" za kolezanki przebywajace na L-4 powyzej 5 miesięcy, plewienie wokół szkoły, koszenie trawy (a jest to duży obszar), pomoc na kuchni (poniewaz jest 200 obiadów a zatrudnione są tylko dwie kucharki), pomoc przy wydawaniu obiadów, przyprowadzanie i odprowadzanie dzieci na świetlicę ,która mieści się na II piętrze ,roznoszenie listów do domów z zaproszeniem do zapisywania dzieci do klas pierwszych i zerowych, przenoszenie mebli, komputerów itp.,roznoszenie mleka dla klas I-III, wyjazdy jako dodatkowa opieka na zawody sportowe, konkursy, olimpiady oraz pilnowanie szko.ły za woźnego i dozorce.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14: ela z IP: 83.10.254.* (2011-09-09 18:08)Jesteśmy sprzataczkami w szkole podstawowej. Oprócz zakresu obowiazków przedstawionych przez Monika ,jesteśmy zobowiązane przez dyrekcję szkoły do sprzatania tzw."rejonów" za kolezanki przebywajace na L-4 powyzej 5 miesięcy, plewienie wokół szkoły, koszenie trawy (a jest to duży obszar), pomoc na kuchni (poniewaz jest 200 obiadów a zatrudnione są tylko dwie kucharki), pomoc przy wydawaniu obiadów, przyprowadzanie i odprowadzanie dzieci na świetlicę ,która mieści się na II piętrze ,roznoszenie listów do domów z zaproszeniem do zapisywania dzieci do klas pierwszych i zerowych, przenoszenie mebli, komputerów itp.,roznoszenie mleka dla klas I-III, wyjazdy jako dodatkowa opieka na zawody sportowe, konkursy, olimpiady oraz pilnowanie szko.ły za woźnego i dozorce.Chciałysmy się dowiedzieć czy to jest zgodne z prawem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sprzątam 3600m i placą mi 1000zl.Do moich obowiązków nalezy mycie maszyną magazynów i mopowanie kątów do ktorych nie wjedzie maszyna,oprocz tego sprzątam biura,szatnie,prysznice,stolowke,ubikacje,mycie plytek na scianach no i okna.Pracuje od roku i nie otrzymalam zakresu obowiązkow i zaznaczam,ze moj zaklad jest zakladem pracy chronionej.Jesli ktos wie ile powinnam metrow sprzątac proszę pisac na mojego maila terecha86@o2.pl Z gory dziękuję
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to umowa o pracę na cały etat to powinna pani wykonywac takie czynności jakie pani zlecono przez całe 8 godzin...starannie w tempie takim na jakie pozwalają pani siły... i tyle, po 8 godzinach idzie pani do domu..a nastepnego dnia robi pani kolejne czynnosci...itd Zakres obowiązków powinien byc stworzony w taki spoób aby był realny do zrobienia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Sprzątam od 6 lat w 3 firmach a od 1 roku w jeszcze jednej wszędzie jest oki tylko ta co sprzątam od roku w tym miesiacu stwierdziła uchybienia.Zaznaczam że pracuje tam na pół etatu a mam do posprzątania20 pomieszczeń a zimą w tym czasie jeszcze dochodzi odgarnianie śniegu,który musi byc odgarnięty do godziny 6 rano,bo na 6 przychodza pracownicy i jak ktoś sobie coś złamie to ja za to odpowiadam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...
Gość Para młoda

Zakres obowiązków sprzątaczki musi być tak szczegółowo opisany? Nie można ogólnie napisać - sprzatanie mieszkania: podlogi, okna, dywany, kurze, mycie lazienki, balkonow?

Czy sprzątaczka może mieć w zakresie obowiązkow także gotowanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sporządzania posiłków potrzebne są specjalne badania lekarskie łącznie z badaniem na nosicielstwo zrobione w SANEPID-zie .Pewnie w tym przypadku nie chodzi o sprzątanie tylko gosposię domową.Zazwyczaj w zakładach pracy osoba sprzątająca nie ma styczności z przygotowywaniem posiłków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Mam takie pytanko

Mamy na osiedlu nieroba (sprzataczke) "pracuje' 40min dziennie z czego 6 godz siedzi i slucha muzyki w pomieszczeniu na miotly czy mozna jakos wyrwac chwasta (rodzina prezesa spółdzielni) czy lepiej nie ruszac kupy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...