Skocz do zawartości


Zdjęcie

Centrale telefoniczne – inwestycja c...


wróć do serwisu Moja Firma 8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moja Firma

Admin Moja Firma

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 102726 postów

Napisano 27 kwiecień 2011 - 13:29

Centrala telefoniczna – proste urządzenie pozwalające przekazywać rozmowę do kolegi w sąsiednim pokoju oraz „wybrać tonowo numer wewnętrzny” czy też nowoczesne narzędzie pozwalające podnieść poziom obsługi klienta do pefekcji i zwiększyć wydajność firmy w widoczny sposób? Powrót do artykułu: Centrale telefoniczne – inwestycja czy wydatek

#2 Guest_madame

Guest_madame
  • Goście

Napisano 27 kwiecień 2011 - 13:29

ja jestem za telefonią VoIP, tradycyjne centrale to już przeżytek. Trzeba tylko wybrać dobrego operatora, żeby nie było problemów, dobra jest sieć CEKONET, którą tworzy firma Cetekom.

#3 Guest_Marlena

Guest_Marlena
  • Goście

Napisano 17 grudzień 2013 - 11:27

Na pewno centrale telefoniczne są wstanie znacznie obniżyć koszty. Rozwiązania w postaci centrali telefonicznych są dobre dla małych i dużych firm. Oprócz operatora dobrze jest mieć też dobre urządzenie. W ostatnim czasie dużym zainteresowaniem cieszą się centrale z serii hipath 4000.



#4 Snt

Snt

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 516 postów

Napisano 23 październik 2014 - 09:40

Akurat właśnie dużo zalezy od firmy. Wiele mniejszych firm nie chce inwestować kilku tysięcy tylko po to, żeby przekierowało im kilka numerów dziennie. Dlatego, też w ostatnio roku dość popularne stały się rozwiązania central zlokalizowanych w chmurze. Zarówno koszty wdrożenia jak i czas są nieporównywalnie lepsze z konwencjonalnymi rozwiązaniami. Swego czasu miałem okazję pracować na TideTelco Infolinia firma liczyła 10 pracowników, a wprowadzenie infolinii w takiej formie naprawdę kilku osobą ułatwiło w sposób znaczący pracę. Dlatego warto sobie przeczytać więcej na ten temat jak ktoś się zastanawia nad centralą tutaj dość dobrze są opisane wszystkie szczegóły.



#5 marlon

marlon

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 111 postów

Napisano 29 marzec 2016 - 19:19

Sprawdźcie sobie stronę https://www.datera.pl/produkty/- firma oferuje kompleksowe usługi telekomunikacyjne dla firm, także jeżeli potrzebujecie telemarketingu, windykacji, infolinii, centrów pomocy, wydaje mi się, że warto zainteresować się tą stroną. 

 

 



#6 Guest_Wojciech

Guest_Wojciech
  • Goście

Napisano 13 sierpień 2018 - 11:15

Świetne rozwiązania ma w swojej ofercie www.ifon.pl - nie tylko centrale telefoniczne ale takze całościowe systemy do call center sprzedażowego i infolinii. Dodatakowym atutem jest możliwość integracji z włąsnym CRM lub skorzyatniem z ich rozwiązanina do automatayzacji prcesów sprzedaży www.c2a.pl

#7 wera_

wera_

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 58 postów

Napisano 03 wrzesień 2018 - 13:45

Z kolei ja mogę polecić Focus Telecom - jeśli chodzi o centrale VoIP to najlepsze rozwiązanie na rynku :)

 

Nie będę się rozpisywać dlaczego, najlepiej samemu sprawdzić na tej stronie: https://focustelecom...ualna-centrala/



#8 Wanor

Wanor

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 15 postów

Napisano 09 październik 2018 - 21:09

Centrali nie doradzę, ale polecę CRM, który można z taką centralą bez problemu zintegrować. :) Mowa o http://csmart.pl, systemie dedykowanym przede wszystkim dla niewielkich przedsiębiorstw. 



#9 Jarecki85

Jarecki85

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 222 postów
  • LokalizacjaKatowice

Napisano 18 listopad 2019 - 09:22

Jak chcecie skorzystać z najlepszego dostępnego rozwiązania to polecam zajrzeć na stronę https://www.supervoip.pl/, gdzie można znaleźć kontakt do firmy zajmującej się usługami z zakresu telefonii voip.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych