Skocz do zawartości


Zdjęcie

Reklama w internecie – ilość czy jakość


wróć do serwisu Moja Firma 11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moja Firma

Admin Moja Firma

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 102662 postów

Napisano 05 wrzesień 2012 - 12:08

Reklama w internecie nie jest zadaniem łatwym. Nie ma bowiem jednej uniwersalnej techniki gwarantującej sukces w sieci. Wszystko zależy od nastawienia przedsiębiorcy, jego możliwości finansowych oraz efektów, jakie chciałby osiągnąć. W jaki sposób należy dostosować kampanię linków sponsorowanych do swoich potrzeb? Powrót do artykułu: Reklama w internecie – ilość czy jakość

#2 Guest_remos

Guest_remos
  • Goście

Napisano 05 wrzesień 2012 - 12:11

Oczywiście, że jakość - bezdyskusyjnie! Ja sam próbowałem promować fim - nic z tego nie wyszło. Później podpisaliśmy umowę z firmą, która zaoferowała najciekawsze warunki, z nimi - funkymedia.pl/ Kolejno zajęliśmy się tematem modernizacji serwisu, zmiany treści, dostosowania pod seo, pozycjonowania i promocji na facebooku. Tzn. oni się tym zajęli. Nakreślam wam kroki - ale wiem że samodzielne wykonanie tego na wysokim poziomie graniczy z cudem.

#3 Guest_micyel

Guest_micyel
  • Goście

Napisano 18 wrzesień 2012 - 11:31

Oczywiście, że jakość. Reklama internetowa musi być realizowana z pomysłem, z zaangażowaniem - nie może być robiona od tak sobie, bo to niestety żadnych efektów nie przynosi Dołączona grafika

#4 Guest_Kamil

Guest_Kamil
  • Goście

Napisano 21 listopad 2012 - 08:04

Reklama w internecie to nie tylko Google

#5 Guest_Mart

Guest_Mart
  • Goście

Napisano 30 listopad 2012 - 11:04

jakoś i jeszcze raz jakość. Ważne, żeby się pokazać z jak najlepszej strony, a nie ładować wszystko, gdzie popadanie. Najlepiej jak się skontaktujemy z dobrą firmą, mnie podoba się to, co robi Advanced Art. Wiecie można sobie dobrać odpowiednie narzędzia do promocji w sieci, od marketing szeptanego, poprzez pozycjonowanie i social media. Wiecie też co za dużo to nie zdrowo. A jak mamy specjalistów oni już zajmą się tym, co jest ważne.

#6 Piotr Jesionek

Piotr Jesionek

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 163 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 30 listopad 2012 - 14:19

Czyżby jakość? Ile osób kupi kawę X reklamowaną w telewizji przez świetną reklamę raz dziennie? A ile osób kupi kawę Y reklamowaną najtańszą animacją setki razy dziennie? Skuteczność reklamy polega na jej powtarzalności i wszędobylstwie - jakość jest sprawą wtórną.

Wdrożenia i serwis Comarch ERP XL / Optima. Autoryzowany partner Comarch. http://www.prospeo.com.pl. Szkolenia Comarch Optima. http://www.comarchsz...ptima-szkolenia


#7 Guest_Barry

Guest_Barry
  • Goście

Napisano 08 luty 2013 - 11:10

Ja zdecydowanie kładę nacisk na jakość jeżeli chodzi o reklamę w internecie. W końcu tutaj trzeba uważać o wiele bardziej niż w przypadku reklamy telewizyjnej ponieważ ludzie są o wiele bardziej ostrożni. Najlepszym wyjściem jest po prostu wyłożyć trochę więcej pieniędzy, zainwestować w taką firmę jak np. netimage i po prostu czekać na efekty, bez zastanawiania się nad tym.

#8 bazyliczek

bazyliczek

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 148 postów

Napisano 09 luty 2013 - 19:19

Reklama w internecie nie może powodować zniechęcenia odbiorcy. Jeżeli jakiś baner ciągle będzie latał przed oczami to spowoduje bardziej niechęć do produktu lub firmy niż zachęci do jego kupna. Trzeba znaleźć złoty środek. Co do jakości lub ilości to jakość powinna przeważać w reklamach telewizyjnych. w internecie ilość ale bez wkurzania użytkownika.

#9 Guest_myniek

Guest_myniek
  • Goście

Napisano 09 luty 2013 - 19:24

w sumie racja

#10 Adam11

Adam11

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 18 postów

Napisano 10 luty 2013 - 01:10

Oczywiście, że jakość.

#11 Arczi2

Arczi2

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 11 postów

Napisano 27 wrzesień 2013 - 13:06

Dobra reklama jest bardzo ważna ale moim zdaniem ilość, w im większej licznie miejsc o Tobie wiedzą tym częściej nawet przypadkiem trafią na Twoją stronę a to już pewien sukces. 



#12 Guest_Kamilos

Guest_Kamilos
  • Goście

Napisano 28 październik 2013 - 16:51

Jak dla mnie liczy się oczywiście jakość, warto zapoznać się z analityką internetową i konwersją danych - http://www.webmetric...yka-internetowa . Są do sposoby na skuteczną reklamę, co nie znaczy że nie może być ona znaczna ilościowo. 

 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych