Gość Modrzedana Opublikowano 20 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia Dzień dobry! Objęłam kierownicze stanowisko w styczniu. Po poprzedniczce przejęłam księgową (emerytka). Jesteśmy małą jednostką kultury. Zatrudniona jestem ja i ona na 1/8 etatu (umowa o pracę). Niestety, po 3 tygodniach pracy, nie wyobrażam sobie współpracy z ową panią, mimo całej sympatii do niej. Po prostu świat poszedł do przodu, a nie wyobrażam sobie siedzieć co miesiąc po kilka-kilkadziesiąt godzin przy komputerze, aby wypełniać PIT-y, sprawozdania finansowe czy szukać, jak wypełnić daną pozycję, czy obliczyć odsetki. Rozumiem pomoc, ale to należy do obowiązków księgowej, nie moich. Nie ukrywam, że gryzie mnie to strasznie. Obowiązuje ją 3-miesięczny okres wypowiedzenia (umowa o pracę + staż), a nie sądzę, aby chciała rozwiązać umowę za porozumieniem stron. Już szukam nowej księgowej, ale nie wiem, czy wytrzymam kolejne miesiące, gdzie mam mnóstwo do nadrobienia za poprzedniczkę. A umowę z poprzedniczką zawierała na czas nieokreślony. Mniemam, że powinnam zrobić jakiś aneks do jej umowy, z racji przejęcia placówki, ale póki co, tego nie zrobiłam. Ma ktoś jakieś rady, jak to rozwiązać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi