Gość belfer123 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Z dniem 31 sierpnia likwidacji ulega nasza jednostka budżetowa szkoła podstawowa ( organ prowadzący gimna). Chcielibyśmy prawidłowo przeprowadzić ten proces i w związku z tym mam prośbę o podanie wykazu czynności, które trzeba wykonać aby o niczym nie zapomnieć. Proszę też o podpowiedź jakie księgowania wiążą się z tematem likwidacji i przejęcia mienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gabi Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 powinniście mieć ustalony i zaakceptowany przez organ prowadzący harmonogram likwidacji jednostki gdzie powinno być napisane co i kiedy przekazujecie np. rozwiązanie umowy o pracę z pracownikami, przeprowadzenie inwentaryzacji, przekazanie dokumentów do archiwum, przekazanie środków pieniężnych na rachunek jednostki nadrzędnej, przekazanie mienia, należności i zobowiązań protokołem, przekazanie bilansu itp, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi