Gość Magdalena Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Witam,jestem studentką III roku socjologii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Obecnie prowadzę badania do pracy licencjackiej, której tematem jest "Polski uniwersytet i jego kompatybilność w stosunku do potrzeb rynku pracy". Chciałabym zwrócić się do osób zajmujących się rekrutacją z ogromną prośbą o poświęcenie kilku minut i wypełnienie anonimowej ankiety.Celem badania jest poznanie opinii pracodawców na temat przygotowania absolwentów uniwersytetów pod kątem pracy zawodowej oraz sporządzenie zestawu porad (zarówno dla studentów, jak i władz uczelni), które pomogą zwiększyć szanse absolwenta uniwersytetu na współczesnym rynku pracy.Wypełniając ankietę dostarczą Państwo pracownikom Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu najnowszych informacji na temat potrzeb rynku pracy, dzięki czemu istnieje szansa na zmodyfikowanie programów nauczania w celu zwiększenia adekwatności umiejętności absolwentów do oczekiwań pracodawców.Z góry bardzo dziękuję za pomoc.Z poważaniem,Magdalena KaszewskaLink do ankiety: http://moje-ankiety.pl/respond-30095.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jowita Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Mam sentyment do tej uczelni bo to moja uczelnia ale wybacz do ciebie nie, ja swoją pracę pisałam sama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doriss Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 przecież ankietowanie to jeden ze sposobów pozyskiwania danych do własnej pracy!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...