Gość Staszek Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Witam,jestem informatykiem w jednym z miejskich ośrodków pomocy społecznej i jestem zatrudniony na cały etat.Czy mogę dodatkowo podjąć pracę na stanowisku informatyka na 1/2 etatu w urzędzie gminy?Kwestie godzinowe nie odgrywają w tym momencie znaczenia (da się pogodzić).Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Atut Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 A da się? kogo pytasz i o co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Staszek Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 A da się? kogo pytasz i o co?Da się da, fizycznie się da. Moje pytanie dotyczy czy nie ma żadnych przeciwskazań prawnych, praca w opiece społecznej i urzędzie gminy na tym samym stanowisku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnieszka Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 W/g mnie powinieneś zapytać przełożonych w podstawowym miejscu pracy, być może, że będziesz musiał uzyskac zgodę na podjęcie dodatkowego zatrudnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...