Kategorie
Skocz do zawartości

Podatek VAT-7

Bea
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie bardzo kumam o czym piszesz Dołączona grafika

W pozycji 51 deklaracji VAT-7 należy wykazać podatek naliczony od pozostałych zakupów.

Nie piszesz co to za faktury?

Kiedy je otrzymałaś?

Rozumiem to tak:

Masz faktury z datą otrzymania sierpień ale zapłaciłaś je w czerwcu?

Skoro zapłata nastąpiła w czerwcu kontrahent powinien Ci wystawić fakturę zaliczkową.

Nie będziemy się domyślać... co autor ma na myśli.

Doprecyzuj pytanie.

Przepraszam, ale jestem początkująca i jeszcze nie umiem "obracać się" w tych tematach.Faktury zakupów pozostałych (za telefon, art. biurowe) mam z czerwca i lipca 2012 roku, w tym 2 gotówkowe z czerwca. I rozumiem, że zgodnie z art. 86 ust. 10 pkt. 3 czy też ust. 11 mogę rozliczyć w deklaracji VAT-7 za m-c sierpień 2012r.?

Faktury za telefon ( media) odliczasz w dacie, kiedy przypada termin zapłaty lub w dwóch kolejnych okresach rozliczeniowych.

( Art.86 ust.10 pkt.3 i 11 ustawy o VAT - dotyczy nabycia towarów i usług wymienionych w Art.19 ust.13 pkt.1)

Nie ma tu znaczenia jaka jest forma zapłaty.

Faktura za telefon odliczona może być np: w lipcu ( jeżeli na fakturze masz wskazany taki termin zapłaty lub w sierpniu, lub we wrześniu.

Jeżeli termin do zapłaty jest sierpień - odliczenie sierpień lub wrzesień lub październik.

Zerknij jeszcze raz bardzo dokładnie do ustawy Art.86 ust 10 i 11

Skoro za np: artykuły biurowe zapłaciłaś w czerwcu to znaczy że w czerwcu otrzymałaś Fakturę VAT.

Tę Fakturę możesz odliczyć w dacie jej otrzymania - czyli w czerwcu lub lipcu lub w sierpniu.

Tak w największym skrócie.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor