Kategorie
Skocz do zawartości

Maria


Gość Gość
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie, nie musisz wszystkich druków-jeżeli chodzi o deklaracje wysyłać elektronicznie. Jedynie ograniczenie jest w deklaracjach zus-w zależności od ilości pracowników (tu zadzwon do zus i upewnij się bo nie pamiętam do 5 lub 7 pracowników -deklaracje mozna wysyłać pocztą najlepiej listem poleconym) do urzedu skarbowego nie ma takich ograniczeń i można albo zanieśćosobiście deklaracje lub wysłać pocztą(też listem poleconym)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...