Gość gość Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Jesteśmy jednostką budżetową, chcieliśmy sprzedać złom, który uzyskaliśmy z prac remontowych.Mam pytanie na jakim paragrafie dochodowym ująć taką sprzedaż oraz jak będzie wygladała fv sprzedaży (z jaką stawką VAT). Jesteśmy płatnikiem VAT.Z góry dziękuje za odpowiedź. Nadmieniam, że jestem początkującą księgową) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JackJack Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Bez VAT z adnotacją "reverse charge" lub odwrotne opodatkowanie lub podatek rozlicza nabywca lub powołujesz się na artykuły.Co do dochodówki w budżecie, to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gabi Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 par 0870, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snejk Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 0870 jeżeli to traktować jako sprzedaż składników majątkowych, ale nie wiem co rozumiesz pod pojęciem "złom, który uzyskaliśmy z prac remontowych." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnieszka Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Ja bym dała 097, nie są to juz składniki majątku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gabi Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 a skąd pewność że nie są to składniki majątkowe? autor pytania nie napisał konkretnie o co chodzi tylko napisał że "chcą sprzedać złom ,który uzyskaliśmy z prac remontowych"więc może nich autor doprecyzuje pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...