Gość zatroskany Opublikowano 29 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Bardzo prosze o pomoc w sprawie zaksiegowania wyplaty 13-tki za 2009 rok.mam taka sytuacje, ze nie bardzo wiem co poradzic, a moje niewielkie doswidczenie zawodowe tez nie ulatwia mi rozwiazania tego problemu. Otoz w 2009 roku zostala naliczona i zaksiegowana w koszty 13-tka a na rozrachunkach z pracownikami i zus zostaly mi zobowiazania, czyli na razie wszystko OK, ale kiedy w m-cu wyplaty ksiegowa naliczyla listy plac owej 13-tki, okazalo sie ze jest roznica miedzy zaksiegowanymi kosztami a wyplata - mam wiecej wydatku, ponieważ wcześniej nie został ujęty pracownik który zmarł w ciagu roku. Czy mozna to teraz jakos odkrecic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi