Gość nowicjusz Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Witam. Otrzymałam dotację z PUP na rozpoczęcie działalności. Prowadzę KPiR rozliczam się na zasadach ogólnych i jestem Vatowcem. Zakupiłam za otrzymane pieniążki następujące rzczy (kwoty podane są w netto):1) zestaw komputerowy - 4700 - wrzucam jako ŚT robię amortyzację ale jej nie odliczam- czy jeszcze gdzieś księguje??? według programu weszło mi to do rejestru środkw trwałych i w deklaracji Vat-7 w poz.49 ponieważ Vat odliczyłam sobie 2) laptop - 3200 - wrzucam w koszty poz.13 w KPiR3) drukarka - 950 - wrzucam w koszty poz.13 w KPiR4) skaner - 650 - wrzucam w koszty poz.13 w KPiR5) program antywirusowy - 100 - wrzucam w koszty poz.13 w KPiR6) program księgowy - 350 -wrzucam w koszty poz.13 w KPiR7) program AutoCad - 2400 - wrzucam w koszty poz.13 w KPiR8) meble:biurko, fotel, regał razem: 870 - wrzucam w koszty poz.13 w KPiRDrukarka i skaner będą obsługiwały i komputer i laptopa więc chyba każde księguję osobno - czy mam je też amortyzować jako ŚT? Nie przekraczają 3500 ale będą użytkowane powyżej roku. To samo tyczy się programów również będą użytkowane powyżej roku mam je wrzucić jako WNiP??? Proszę o pomoc czy dobrze wszystko mam zaksięgowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi