Gość alwaro Opublikowano 16 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Pilne Przez okres 3 lat prowadząc oddział wysyłałem do księgowości faktury/zakup paliwa itd /rozliczałem to z kp . Zwrotnie nie otrzymując potwierdzenia odbioru dokumentów jak faktur .Nie otrzymywałem potwierdzenia salda na piśmie z konta utworzonego w księgowości.Pytanie jest takie czy księgowość prowadząc moje konto ma obowiązek potwierdzać saldo na piśmie i jak często,ponieważ przyjmuje dokumenty tworzone przezemnie.Ja do dziś przyjąłem zasadę że skoro nie otrzymuję potwierdzenie sald ,przesłanych dokumentów-faktur i kp mam prawo wnioskować że na moim koncie jest wszystko dobrze. Czy to jest prawidłowość. Nie mam w tym doświadczenie bo oddział prowadzę w całkiem innej branży a to jest czynność dodakowa.pozdrawiam i oczekuję doradztwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi