Kategorie
Skocz do zawartości

można ująć w koszty?

Gość Gość
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,otóż prowadzę jednoosobową działalność, zajmuję się organizacją szkoleń, jestem również podwykonwacą innych firm szkoleniowych.Mam taki problem, spotkałam się w zieloma opiniami i już szczerze mówiąć zgłupiałam.Organizuję szkolenie, każdy z uczestników otrzyma bilet do kina - jako bonus że wziął udział w szkoleniu. Chciałabym to wprowadzić na stałe do swojej działalności, są to szkolenie cykliczne, więc np. co 3 miesiące czy co dwa . I czy fakturę za bilety do kina mogę ująć w koszty? Jeśli tak to jak to opisać, żeby potem mnie nie ścigali. I czy tą czynność mogę co dwa miesiace powtarzać? nie będzie to podejrzane?

Hmmm w sumie ja bym zaliczył w koszty, niech może wypowie się doświadczony ksiegowy, bo ja jestem księgowym od 3 lat dopiero, więc to moje domniemanie .... Dołączona grafika

Jak to mawia jeden z biegłych: w koszty możesz "wrzucić" (wyłączając "sławną" listę wyłączeń) wszystko, jeśli potrafisz wykazać, że jest to związane z osiągnięciem przychodu. A więc do dzieła.

Co do mojego/mojej przedmówcy/przemówczyni: dość oryginalny nick jak na faceta :)

O tym bonusie uczestnicy wiedzą przed zapisaniem się na szkolenie?

Udowodnij, że bilet posłużył Ci do "kuszenia" potencjalnych uczestników. Gdzie tutaj widzisz reprezentację? Ja nie bardzo, no ale może już za stary jestem Dołączona grafika

Jeżeli nie, to udowodnij, że jest to forma programu lojalnościowego.

Ale sugeruję poczekać na wypowiedzi reszty, bo może coś przeoczyłem, chociaż nie wydaje mnie się.

Moim skromny zdaniem, możesz w koszty dać i VAT odliczyć.

Czy nikt więcej się nie wypowie? Bo temat nadal aktualny i stoje w miejscu z tym problemem.