Kategorie
Skocz do zawartości

finansowanie inwestycji


Gość Bea
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Może ktos z Was mi pomoże.Firma rozpoczęła finansowanie budowy budynku mieszkalnego, który będzie do sprzedaży w stanie developerskim. Jest podpisany akt notarialny, pracę wykonuje firma budowlana, która wybuduje blok na swoim gruncie. Po ukończeniu budowy przekaże ona prawo własności do lokalu. W tej chwili wpłacono już pierwszą ratę na budowę i otrzymano fakturę. Jak ją należy ująć w księgach (pełna księgowość) finansującego, czy jako inwestycje w budowie? Czy nakłady ponoszone (koszt aktu notarialnego, faktury za budowę) zbierać przez cały ten okres na koncie inwestycji w budowie?Będę wdzięczna za każdą wskazówkę.Bea
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...