Gość tommy Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Witam.Mam zakupione części komputerowe, z ktorych została złożona cała maszyna. Części były kupowane na kilka faktur. Chcę komputer wprowadzic jaki środek trwały, jednak nie do końca wiem jak to zrobić.Ja widzę to tak (po konsultacji telefonicznej z US), że faktur za zakup części nie wpisuje, tylko na ich podstawie sporządzam OT i sumaryczny koszt zakupu części to jest wartość środka trwałego, którą wpisuje w KPiR. Co wtedy wpisuje w księdze jako nr dowodu księgowego - numer OT czy pozycje w ewidencji środków trwałych? I jak wygląda rozliczanie VATu - wpisuje koszt części lub komputera (jets taki sam 0 osobno czy razem) jako środek trwały, ale w razie kontroli przedstawiam OT czy faktury VAT?Z góry dziękuje za pomoc, bo nie moge znaleźć nigdzie na 100 % rozwiązania sytuacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi