Gość Michal Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 witam mam pytanie dotyczące rozliczenia delegacji a konkretnie czy jest potrzebny na niej podpis osoby zatwierdzającej do wypłaty.zgodnie z ustawą rozliczenie delegacji jest dowodem księgowym a więc:Art. 21.1. Dowód księgowy powinien zawierać co najmniej:1) określenie rodzaju dowodu i jego numeru identyfikacyjnego,2) określenie stron (nazwy, adresy) dokonujących operacji gospodarczej,3) opis operacji oraz jej wartość, jeżeli to możliwe, określoną także w jednostkachnaturalnych,4) datę dokonania operacji, a gdy dowód został sporządzony pod inną datą -także datę sporządzenia dowodu,5) podpis wystawcy dowodu oraz osoby, której wydano lub od której przyjęto składniki aktywów,6) stwierdzenie sprawdzenia i zakwalifikowania dowodu do ujęcia w księgachrachunkowych przez wskazanie miesiąca oraz sposobu ujęcia dowodu wksięgach rachunkowych (dekretacja), podpis osoby odpowiedzialnej za tewskazania.jednakże w punkcie 1a jes informacja:1a. Można zaniechać zamieszczania na dowodzie danych, o których mowa w ust. 1pkt 5 i 6, jeżeli wynika to z odrębnych przepisów lub techniki dokumentowania zapisów księgowych.Ponieważ w firmie osoba zatwierdza delegację w systemie CRM, w związku z tym mam pytanie czy musi jeszcze raz otrzymywać wydruk delegacji i ją podpisać, czy po akceptacji elektronicznej musi jeszcze złożyć odręczny podpis na dokumencie (obok podpisu osoby delegowanej i Księgowego).z góry dziękuje za odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi