Kategorie
Skocz do zawartości

Od niewypłaconego wynagr. - korekta kosztów i ulgi ?


Gość Kolina5
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1. Mam zaksięgowane a niewypłacone wynagrodzenie i ekw.urlopowy za za czerwiec (1 x ulga i 1 x koszty). Czy w momencie kiedy nie dokonano wypłaty zg z regulaminem wynagradzania powinnam skorygować w księgach zapisy o koszty i ulgę? Jeśli tak, to który art. ustawy o tym mówi? 2. Wynagrodzenie i ekwiw. ma być od września wypłacane w ratach? Uważam, że nie powinnam ruszać zaksięgowanego PK w czerwcu, tylko w koszty podatkowe włączać dokonane wypłaty? Czy słusznie postapię?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...