Admin Księgowość Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Jak należy inwentaryzować wyposażenie, które nie jest ujęte w ewidencji księgowej? Zgodnie z zakładowym planem kont, wyposażenie poniżej 500 zł jest ujmowane w ewidencji pozaksięgowej. Czy należy je zatem inwentaryzować co 4 lata (tak zapisano w zakładowym planie kont), czy co roku? Powrót do artykułu: Termin inwentaryzowania wyposażenia poniżej 500 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BW Opublikowano 31 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Czy inwentaryzację środków trwałych co 4 lata należy przeprowadzić 31 grudnia, czy też może być przeprowadzona w dowolnym terminie roku obrotowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi