Gość Ala7 Opublikowano 10 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Jesteśmy Jedn. budżetową nasz pracownik prewentysta wystawia UPOMNIENIA z kosztami upomnienia, które są dla nas dochodem budżetu państwa i je odprowadzam do starostwa. Moje pytanie dotyczy czy te upomnienia należy księgować , robić przypis czy też nie?? Prewentysta chodzi na kontrole sporadycznie i może się zdarzyć że przez rok nie ma tych kosztów ale i może się zdarzyć że np w m-cu będą 3, 4, 5 nie umiem z tym sobie poradzić. I jeszcze jedno w upomnieniu jest napisane, że należy wpłacić je na konto w terminie 7 dni- inaczej należności zostaną ściągnięte w trybie egzekucji administracyjnej - więc co jeśli nie wpłacił??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi