Kategorie
Skocz do zawartości

koszty upomnienia


Gość Ala7
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jesteśmy Jedn. budżetową nasz pracownik prewentysta wystawia UPOMNIENIA z kosztami upomnienia, które są dla nas dochodem budżetu państwa i je odprowadzam do starostwa. Moje pytanie dotyczy czy te upomnienia należy księgować , robić przypis czy też nie?? Prewentysta chodzi na kontrole sporadycznie i może się zdarzyć że przez rok nie ma tych kosztów ale i może się zdarzyć że np w m-cu będą 3, 4, 5 nie umiem z tym sobie poradzić. I jeszcze jedno w upomnieniu jest napisane, że należy wpłacić je na konto w terminie 7 dni- inaczej należności zostaną ściągnięte w trybie egzekucji administracyjnej - więc co jeśli nie wpłacił???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...